KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

CIF : 199xxxxx

English translation: Cod Înregistrare Fiscala


16:37 Sep 2, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / CIF
Romanian term or phrase: CIF : 199xxxxx
numarul se regaseste in stampila
Simonel
English translation:Cod Înregistrare Fiscala
Explanation:
Trebuie sa aiba si un RO
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Fiscal Registration Code
Iosif JUHASZ
5 +1Cod Înregistrare Fiscala
Irene S.
4 +1in functie de tara ... vezi mai jos
Radu DANAILA
3 +1Tax ID Code
Elena Iercoşan


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Cod Înregistrare Fiscala


Explanation:
Trebuie sa aiba si un RO

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sigina : nu neaparat RO, daca nu e platitor de TVA.
7 mins

neutral  Iosif JUHASZ: al meu nu are niciun RO
9 mins
  -> probabil pentru că nu a fost schimbat

neutral  Andrei Albu: răspunsul trebuia dat în engleză ;)
12 mins
  -> aşa este, am văzut prea târziu :) oboseala...

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Fiscal Registration Code


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-09-02 16:52:38 GMT)
--------------------------------------------------

CIF = Cod de înregistrare fiscală

Iosif JUHASZ
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
5 mins
  -> Mulțumesc!

agree  Sigina : sau fiscal identification code :) http://www.legalromania.com/guide/articol/id_1990/The_new_De... Nici al meu nu are RO :P
6 mins
  -> Mulțumesc Sigina!

agree  Rose Marie Matei
18 mins
  -> Mulțumesc!

agree  Anca Nitu
3 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Bogdan Burghelea
10 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Corina Dinu
17 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Adde
1 day19 mins
  -> Mulțumesc!

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Tax ID Code


Explanation:
varianta mea

Elena Iercoşan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana-Maria Badicioiu: Tax Identification Number - TIN
1670 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
in functie de tara ... vezi mai jos


Explanation:
In functie de tara:

USA - Tax ID Number
http://tax-id-number.info/

UK - Tax Number
http://www.ukbusinessforums.co.uk/forums/showthread.php?t=41...

Australia - Tax File Number (TFN)
http://www.ato.gov.au/youth/content.asp?doc=/Content/40939.h...

Canada - Tax ID Number
http://sbinfocanada.about.com/od/startup/f/businessnumber.ht...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-09-02 19:24:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

O simpla cautare pe google dupa 'tax number ... (tara)" aduce, de regula, pe una din primele pozitii site-ul administratiei fiscale nationale in care exista - cu siguranta - denumirea codificarii fiscale nationale.

Succes!


    Reference: http://tax-id-number.info/
Radu DANAILA
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alice Crisan: Unique Taxpayer Reference (UTR) pentru UK
3 hrs
  -> Multumesc!