KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

stocuri fara miscare

English translation: inactive inventory


17:24 Apr 5, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: stocuri fara miscare
serviciul de aprovizionare are obligatia de a asigura necesarul de echipament solicitat a.i. sa nu se creeze goluri in modul de distribuire, dar nici sa nu se creeze stocuri fara miscare
Mihaela Roman
Romania
English translation:inactive inventory
Explanation:
Cred ca se refera la gestionarea stocurilor astfel incat sa nu se creeze blocaje din cauza surplusului de comenzi si lipsei de vanzari )folosire) a respectivului material-produs. Se clasifica drept stoc fara miscare, stocul care dupa o anumita perioada de timp nu inregistreaza rulaj si este deci excedentar.
Sinonime posibile:
dead inventory
dead stock
dormant stock
stock lying idle
slow moving stock


Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5inactive inventory
Cristiana Coblis
3non-moving stocks
Ciprian Dumea


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
non-moving stocks


Explanation:
Just a guess; please see www.google.com. There is a small possibility though that the term does not refer to exactly what you have to translate.


    Reference: http://www.probesoft.com/stock.html
Ciprian Dumea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
inactive inventory


Explanation:
Cred ca se refera la gestionarea stocurilor astfel incat sa nu se creeze blocaje din cauza surplusului de comenzi si lipsei de vanzari )folosire) a respectivului material-produs. Se clasifica drept stoc fara miscare, stocul care dupa o anumita perioada de timp nu inregistreaza rulaj si este deci excedentar.
Sinonime posibile:
dead inventory
dead stock
dormant stock
stock lying idle
slow moving stock




Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 33