KudoZ home » Romanian to English » Food & Drink

regim alimentar

English translation: nutritional habits


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:regim alimentar
English translation:nutritional habits

11:37 Nov 7, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Social Sciences - Food & Drink
Romanian term or phrase: regim alimentar
Seceta s-a rasfrint asupra regimului alimentar al populatiei
Diana Loznean
nutritional habits
Explanation:
.
Selected response from:

Madalina Gavrila-Milliot
Luxembourg
Grading comment
Multumesc, cred ca versiunea data se potriveste cel mai bine cu contextul meu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7dietandreea irimia
5 +2dietary habits
Irina Schwab
5nutritional habits
Madalina Gavrila-Milliot
2 +2The drought has impacted the dietary needs
Mihaela Ghiuzeli


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
diet


Explanation:
Eu asa as traduce:)

andreea irimia
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Credeti ca suna bine: The drought had an impact on people's diet??? Doar merge vorba nu de faptul ca persoanele date tin o dieta sau un anumit regim alimentar, ci pur si simplu oamenii nu pot sa-si permita multe produse din rationul alimentar din cauza secetei


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Nacu
1 min

agree  lucca: Absolut.
8 mins

agree  Andrei Albu
10 mins

agree  MMFORREST
17 mins

agree  Draga Crisan: total de acord
2 hrs

disagree  Irina Schwab: oare despre "diet" in strictul sens al cuvantului e vorba aici??
2 hrs

neutral  Mihaela Ghiuzeli: Nu cred ca este contextul cel mai potrivit. Ideea este ca oamenii sufera.
2 hrs

agree  Ede Lungu: http://www.dictionarenglezroman.ro/dictionar/diet
3 hrs

agree  Cristiana Coblis
5 hrs

agree  RODICA CIOBANU
1 day57 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
The drought has impacted the dietary needs


Explanation:
another idea

Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea
53 mins
  -> Multumesc Augustin.

agree  Anca Nitu: dietary needs - aici e vorba de o cura de slabire fortata :)
3 hrs
  -> Multumesc Anca. Contextul este definitoriu ca de obicei.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
dietary habits


Explanation:
Dietary habits or Food habits sunt expresii destul de intalnite si parca se potrivesc mai bine in context? Doar o parere!


    Reference: http://www.lobbywatch.org/archive2.asp?arcid=7850
Irina Schwab
United Kingdom
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcella Magda
20 mins

agree  Cristiana Coblis
3 hrs

neutral  Anca Nitu: cred ca aici nu de obiceiuri e vorba ci mai degraba de nevoile alimentare ale populatiei dat fiind contextul de seceta
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nutritional habits


Explanation:
.


    Reference: http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/0...
Madalina Gavrila-Milliot
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc, cred ca versiunea data se potriveste cel mai bine cu contextul meu