KudoZ home » Romanian to English » General / Conversation / Greetings / Letters

Intalnire inter-europeana de clasa stiintifica

English translation: European Scientific Meeting


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Intalnire inter-europeana de clasa stiintifica
English translation:European Scientific Meeting
Entered by: adinag

07:28 Feb 23, 2009
Romanian to English translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
Romanian term or phrase: Intalnire inter-europeana de clasa stiintifica
P R O I E C T

In vederea organizarii unui Congres sau Intalniri inter-europene de clasa stiintifica ce poate avea loc la XX – ROMANIA, in zilele de 1 – 3 Octombrie 2009
adinag
European Scientific Meeting
Explanation:
Cred că este suficientă folosirea lui European, se înţelege că participanţii provin numai din ţări europene.
http://www.sciencecentral.com/site/519362/index.html
Selected response from:

Sasori
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4European Scientific MeetingSasori
4 +1Inter-European Scientific Meeting/Congress
cristina48
3 +1Pan-European scientific meeting
Ada Jones
4scientific meeting/science gathering at European level
Vera Costea
4Intra-European convention on science
Sandra& Kenneth
3Scientificc Inter-European Meetingcezara lucas


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Inter-European Scientific Meeting/Congress


Explanation:
O sugestie... Se utilizeaza adesea "International Scientific Meeting" si de aici...

cristina48
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  corina hancianu
9 hrs
  -> Multumesc mult!

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Scientificc Inter-European Meeting


Explanation:
asa pare cel mai firesc

--------------------------------------------------
Note added at 13 minute (2009-02-23 07:42:17 GMT)
--------------------------------------------------

Scientific

--------------------------------------------------
Note added at 17 minute (2009-02-23 07:45:42 GMT)
--------------------------------------------------

Joint ISCD-IOF meeting promises world class scientific program and stimulating debate. February 13, 2009. The International Osteoporosis Foundation (IOF) is ...
Sau extrapoland,
Scientific Inter-European Program ...

--------------------------------------------------
Note added at 20 minute (2009-02-23 07:48:41 GMT)
--------------------------------------------------

vad ca Inter-European apare des pe net :
I directed an Inter-European Interprofessional Delphi Consultation on ...
www.educationforhealth.net/EfHArticleArchive/1357-6283_v18n... -

cezara lucas
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scientific meeting/science gathering at European level


Explanation:
http://www.sciencemag.org/cgi/content/summary/321/5888/475a?...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2009-02-23 08:00:55 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă este vorba de un domeniu umanist, atunci e mai bine să foloseşti academic în loc de scientific. La noi şi pentru un congres de lingvistică sau literatură, de exemplu, se foloseşte tot termenul ştiinţific, dar cred că în engleză nu merge.

Vera Costea
Canada
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Intra-European convention on science


Explanation:
intra inseamna in cadrul
inter inseamna intre

expresia "inter-europeana" este eronata de la bun inceput.

Sandra& Kenneth
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
European Scientific Meeting


Explanation:
Cred că este suficientă folosirea lui European, se înţelege că participanţii provin numai din ţări europene.
http://www.sciencecentral.com/site/519362/index.html


Sasori
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Norbert Andor
8 mins

agree  cristina48: e mult mai corect!
41 mins

agree  RODICA CIOBANU
4 hrs

agree  Ioana Bostan
10 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Pan-European scientific meeting


Explanation:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Pan

Ada Jones
Switzerland
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Bostan
7 hrs
  -> mulţumesc