KudoZ home » Romanian to English » History

structiv

English translation: structive (elements)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:structiv
English translation:structive (elements)
Entered by: adinag

11:09 Jul 10, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Science - History / sculptura
Romanian term or phrase: structiv
Sub aspect iconografic, reliefurile figurative de la catedrala romano-catolica, desi mult mai numeroase decat cele de la alte monumente romanice transilvanene, asa cum se prezinta astazi, izolate pe elemente structive sau mutate de la locul lor, nu se pot grupa sau asocia intr-un program iconografic unitar sau inchegat.
adinag
structive (elements)
Explanation:
Se utilizează destul de mult în artă (nu numai) şi e preluat ca atare la noi, sună "mai elevat", mai ales la critici care, de cele mai multe ori, spun prostii pe care vor să nu le înţelegi:)
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2structive (elements)Tudor Soiman
4(element) structural
Nina Iordache


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
structive (elements)


Explanation:
Se utilizează destul de mult în artă (nu numai) şi e preluat ca atare la noi, sună "mai elevat", mai ales la critici care, de cele mai multe ori, spun prostii pe care vor să nu le înţelegi:)

Tudor Soiman
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
19 hrs

agree  Nina Iordache: Da, am gasit: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewpro...
4 days

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(element) structural


Explanation:
coordonate: http://www.dccpcnjtimis.ro/monumentetm/ii/TM_II_m_A_06201.ht...
http://www.vocabular.ro/dictionary/wordSearch.php?view=views...
http://www.answers.com/structural elements?gwp=11&ver=2.3.0....

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-07-15 09:01:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Sorry, am gresit perechea de limbi. Ceea ce am dorit sa spun era structural (elements) desigur!

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40