KudoZ home » Romanian to English » Law: Contract(s)

Director Economic

English translation: Chief Financial Officer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Director Economic
English translation:Chief Financial Officer
Entered by: Lorand Denes

07:55 Apr 1, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: Director Economic
Multumesc
Lorand Denes
Romania
Economic Director/Chief Economic Officer
Explanation:
http://www.economist.com/classifieds/view_ad.cfm?sitd=6824&s...

http://swz.salary.com/salarywizard/layouthtmls/swzl_compresu...

Grand dictionnaire terminologique pentru paralele cu franceza

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-04-01 15:54:30 GMT)
--------------------------------------------------

Depinde foarte mult si de context. Am trimis la GDT deoarece acolo se explica folosirea termenului de manager, trustee si director, in functie de tipul societatii sau institutiei....
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
Chief Financial Officer vom folosi, mulltumiri pentru raspunsuri.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11Economic Manager
Elena Matei
5 +1Economic Director/Chief Economic Officer
Nina Iordache


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
Economic Manager


Explanation:
nu cred că e nevoie de explicaţii

Elena Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana-Maria Badea: Economic Director/Manager - este mai utilizat in varianta Economic Manager
32 mins
  -> mulţumesc

agree  DonaMC
2 hrs
  -> mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  Crisoi
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  Georgiana Vasilescu
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  Lia Sabau
4 hrs
  -> mulţumesc

agree  wordbridge
8 hrs
  -> mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
9 hrs
  -> mulţumesc

agree  Andrei Ersek
10 hrs
  -> mulţumesc

agree  Mihaela Brooks
10 hrs
  -> mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU: dupa parerea mea, economical director
1 day1 hr

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Economic Director/Chief Economic Officer


Explanation:
http://www.economist.com/classifieds/view_ad.cfm?sitd=6824&s...

http://swz.salary.com/salarywizard/layouthtmls/swzl_compresu...

Grand dictionnaire terminologique pentru paralele cu franceza

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-04-01 15:54:30 GMT)
--------------------------------------------------

Depinde foarte mult si de context. Am trimis la GDT deoarece acolo se explica folosirea termenului de manager, trustee si director, in functie de tipul societatii sau institutiei....

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 79
Grading comment
Chief Financial Officer vom folosi, mulltumiri pentru raspunsuri.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Weidell
33 mins
  -> Multumesc frumos, Alina!