KudoZ home » Romanian to English » Law: Contract(s)

atributele proprietatii

English translation: doesn't constitute a binding agreement to transfer ownership


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:nu transfera niciunul din atributele proprietatii
English translation:doesn't constitute a binding agreement to transfer ownership
Entered by: Anca Nitu

21:05 Feb 2, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: atributele proprietatii
Semnarea prezentului Antecontract de Vanzare-Cumparare nu transfera catre Promitentul Cumparator niciunul dintre atributele proprietatii asupra “Casei”,
Cristina Bolohan
Romania
doesn't constitute a binding agreement to transfer ownership
Explanation:
:) trebuie reformulat nite, se refera la faptul ca semnarea antecontractului nu este echivalenta cu semnare contractului propriu zis ci numai o intelegere prealabila fara mare valoare legala
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1doesn't constitute a binding agreement to transfer ownershipAnca Nitu
4 +1ownership rights (to realty)
Claudia Popa (Klaus)
5... shall not provide the Promising Buyer with the ownership transfer.
Maria-Letitia Chiculita


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
doesn't constitute a binding agreement to transfer ownership


Explanation:
:) trebuie reformulat nite, se refera la faptul ca semnarea antecontractului nu este echivalenta cu semnare contractului propriu zis ci numai o intelegere prealabila fara mare valoare legala

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 169
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
1 day7 hrs
  -> multumesc

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
... shall not provide the Promising Buyer with the ownership transfer.


Explanation:
My suggestion.

Maria-Letitia Chiculita
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in MoldavianMoldavian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ownership rights (to realty)


Explanation:
atributele proprietatii = atributele dreptului de proprietate (posesie, folosinta si dispozitie) care se pastreaza de catre promitentul vanzator pana la semnarea contractului de vanzare - cumparare propriu-zis (promitentul cumparator nu primeste, in virtutea antecontractului, niciunul dintre aceste atribute: nu poate folosi, subinchiria, garanta cu sau dispune in alt fel de proprietatea imobiliara respectiva).

ownership rights (to realty) - componentele dreptului de proprietate asupra bunului imobiliar
http://www.answers.com/topic/ownership-rights-to-realty

o alta varianta: "bundle of legal rights"
http://realestate.about.com/od/ownershipandrights/f/bundle_o...



Claudia Popa (Klaus)
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Shortall
1106 days