ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Law: Contract(s)

notă de C.O. (notă de concediu de odihnă)

English translation: leave request form

17:43 Jan 16, 2011
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / collective agreement
Romanian term or phrase: notă de C.O. (notă de concediu de odihnă)
Prima de concediu se va acorda tuturor salariaţilor, o singură dată pe an, odată cu întocmirea notei de C.O. de cel puţin 15 zile lucrătoare.
Georgianaiacob
Romania
English translation:leave request form
Explanation:

Variante: holiday request, holiday leave request, vacation leave request, etc. Referinţe şi formulare uşor de găsit pe internet.

E mai mult ca sigur vorba despre nota de plecare în concediu.

NOTA DE PLECARE IN CONCEDIU. Subsemnatul (a)……………………………….....angajat (a) al ... va rog sa binevoiti a-mi aproba plecarea in concediu legal de odihna...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2011-01-18 15:17:12 GMT)
--------------------------------------------------

leave
…time when one has permission to be absent from work or from duty in the armed forces… (oxforddictionaries.com)


Definition of LEAVE (noun)

a : permission to do something b : authorized especially extended absence from duty or employment

Related to LEAVE
Synonyms: break, holiday [chiefly British], hols [British], vacation, recess
(www.merriam-webster.com)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2011-01-18 15:23:13 GMT)
--------------------------------------------------

Un formular cu 11 tipuri de "leave", unele plătite, altele nu:
http://www.gwu.edu/~hrs/pdf_files/leave_request_form.pdf

Selected response from:

MCristy
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2vacation request formAnca Nitu
4 +2leave request formMCristy


Discussion entries: 12





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
leave request form


Explanation:

Variante: holiday request, holiday leave request, vacation leave request, etc. Referinţe şi formulare uşor de găsit pe internet.

E mai mult ca sigur vorba despre nota de plecare în concediu.

NOTA DE PLECARE IN CONCEDIU. Subsemnatul (a)……………………………….....angajat (a) al ... va rog sa binevoiti a-mi aproba plecarea in concediu legal de odihna...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2011-01-18 15:17:12 GMT)
--------------------------------------------------

leave
…time when one has permission to be absent from work or from duty in the armed forces… (oxforddictionaries.com)


Definition of LEAVE (noun)

a : permission to do something b : authorized especially extended absence from duty or employment

Related to LEAVE
Synonyms: break, holiday [chiefly British], hols [British], vacation, recess
(www.merriam-webster.com)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2011-01-18 15:23:13 GMT)
--------------------------------------------------

Un formular cu 11 tipuri de "leave", unele plătite, altele nu:
http://www.gwu.edu/~hrs/pdf_files/leave_request_form.pdf




    Reference: http://www.cardioms.ro/wp-content/uploads/2010/06/CERERE-CON...
    Reference: http://office.microsoft.com/en-us/templates/work-leave-reque...
MCristy
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ion Stingu
29 mins
  -> Mulţumesc.

agree  MMUK
3 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  lee roth: pentru vacation leave, în US
19 hrs
  -> Mulţumesc.

disagree  Anca Nitu: http://en.wikipedia.org/wiki/Leave_of_absence, leave este incorect aci e vorba de CO = concediu de odihna, nu de alte tipuri de leave, raspunsul dvs este incorect
1 day19 hrs
  -> "leave of absence" este doar unul din multele tipuri de "leave", şi am postat suficiente referinţe care să dovedească acest lucru. Vă rog să-mi indicaţi unde se regăseşte sintagma "leave of absence" în răspunsul meu.

1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
vacation request form


Explanation:

http://www.templatezone.com/pdfs/hr forms/Vacation-Request.p...
http://www.ufv.ca/Assets/Employee Services/2010-2011 Vacatio...
http://www.local416.ca/documents/VacationRequestForm2007_000...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day22 hrs (2011-01-18 16:13:31 GMT)
--------------------------------------------------

o corectie a linkurilor:
http://www.templatezone.com/pdfs/hr forms/Vacation-Request.p...
http://www.ufv.ca/Assets/Employee Services/2010-2011 Vacatio...
http://www.local416.ca/documents/VacationRequestForm2007_000...

concediul platit se cheama vacation




Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 169

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lee roth: ce s-a întâmplat cu agee-ul dat de mine acum 2 zile ?
7 hrs
  -> Reason: rule 3.4 - comenting on another answer is not allowed in the answer box - deleted by moderator. Multumesc din nou

agree  IonutU
14 hrs
  -> multumesc




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Roxana Nechita