KudoZ home » Romanian to English » Law: Contract(s)

Administrator Unic

English translation: Sole Director


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Administrator Unic
English translation:Sole Director
Entered by: Andrei Albu

07:05 Jun 23, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: Administrator Unic
Intr-un contract: "Societatea ..., reprezentata de Dl. ..., Administrator Unic"
Monica S.
Sole Director
Explanation:
Personne élue par les actionnaires qui est responsable de la gestion d'une société en tant que membre du conseil d'administration.

Aceasta este explicatia din GDT. In cazul nostru, nu mai exista si alti actionari sau nu exista alti actionari majoritari, motiv pentru care cel/cea in cauza este "sole director". In cazul in care exista si alti actionari, acesta trebuie sa detina cel putin 51% din actiuni.

Mai merge si "sole manager"

Nu e gresit nici "sole administrator", insa in engleza termenul "administrator" are un sens mult mai larg, nu se refera strict la administratorul (in sens de actionar majoritar) unei firme.
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Greu de decis... Eu inclinam de la inceput spre "sole manager" dar aveam nevoie de o confirmare, asa ca probabil am sa raman cu "sole manager".

Multumesc tuturor!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Sole Administrator
elenus
4 +1Sole Director
Andrei Albu
4trusteeMaricica W.


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Sole Administrator


Explanation:
.

elenus
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yehuda Lior
5 mins
  -> multumesc

agree  Mihaela Sinca
7 mins
  -> multumesc

agree  asco
8 mins
  -> multumesc

agree  Lavinia Pirlog
1 hr
  -> multumesc

agree  Cristina Butas
1 hr
  -> multumesc

disagree  Péter Tófalvi: Este o traducere prea generală.
4551 days

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trustee


Explanation:
echivalentul institutiei - la fel si in GDT si in EURODICAUTOM

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Sole Director


Explanation:
Personne élue par les actionnaires qui est responsable de la gestion d'une société en tant que membre du conseil d'administration.

Aceasta este explicatia din GDT. In cazul nostru, nu mai exista si alti actionari sau nu exista alti actionari majoritari, motiv pentru care cel/cea in cauza este "sole director". In cazul in care exista si alti actionari, acesta trebuie sa detina cel putin 51% din actiuni.

Mai merge si "sole manager"

Nu e gresit nici "sole administrator", insa in engleza termenul "administrator" are un sens mult mai larg, nu se refera strict la administratorul (in sens de actionar majoritar) unei firme.


    Reference: http://p082.ezboard.com/felectroniclegalclinicforumfrm22.sho...
    Reference: http://www.shelfcom.com.au/instruct.htm
Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 61
Grading comment
Greu de decis... Eu inclinam de la inceput spre "sole manager" dar aveam nevoie de o confirmare, asa ca probabil am sa raman cu "sole manager".

Multumesc tuturor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi: Eu am folosit Sole Managing Director, dar această soluție pare mai bună.
4551 days