KudoZ home » Romanian to English » Law: Contract(s)

rata profitului brut

English translation: gross profit rate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:rata profitului brut
English translation:gross profit rate
Entered by: Paola Dentifrigi

17:29 Feb 18, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: rata profitului brut
lichiditatea globală, ***rata profitului brut***, solvabilitatea patrimonială, rata datoriilor

mersi tuturor!
Paola Dentifrigi
Italy
gross profit margin
Explanation:
nu sunt specialista in domeniu si poate sunt complet pe langa cu raspunsul, asa ca indurare :)
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Se foleseste si margin
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6gross profit margin
Elvira Stoianov
4gross profit rate
Bogdan Burghelea


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
gross profit margin


Explanation:
nu sunt specialista in domeniu si poate sunt complet pe langa cu raspunsul, asa ca indurare :)

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Se foleseste si margin

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Talaban: see for instance http://www.pem.co.uk/common/calculators/gross_profit_margin....
7 mins

agree  Ioana Bostan: sau gross profit rate, vad ca "rate" a mai mult utilizat vezi si http://www.small-business-dictionary.org/default.asp?term=GR...
8 mins

agree  Marcella Magda
30 mins

agree  Hezy Mor: Cel mai adecvat in contextul asta.
1 hr

agree  Lydia Molea
1 hr

agree  Oana Clapa: votez si eu:)
2 hrs

neutral  Elizabeth Rudin: Atenţie! Termenul corect e "gross profit rate", semnalat de Ioana. Se calculează altfel decât "gross profit margin"!!! Veţi găsi definiţiile pe siteul dat mai sus de Ioana.
2 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gross profit rate


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 30 mins (2005-02-19 06:59:45 GMT)
--------------------------------------------------

nu vreau punctele!

Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 48