KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

atestare avocatiala

English translation: lawyer's certification


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:atestare avocatiala
English translation:lawyer's certification
Entered by: Cristiana Malinas

11:20 Feb 11, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: atestare avocatiala
Multumesc
Cristiana Malinas
Romania
lawyer's certification
Explanation:
Banuiesc ca termenul "atestare avocatiala" se refera la faptul ca avocatul atesta o stare de lucruri (in legatura cu un client), nu ca cineva (o institutie) atesta calitatea de avocat a cuiva.
Prefer termenul englezesc "lawyer's certification", intrucat l-am intalnit in documente redactate de juristi a caror limba materna este engleza - cele cateva exemple ale folosirii termenului "lawyer's attestation" sunt luate toate din texte ale caror autori nu sunt, dupa toate probabilitatile, vorbitori nativi de engleza.
Totusi (a se vedea al doilea examplu de utilizare), "lawyer's certification" se poate referi si la atestarea calitatii de avocat a cuiva.
Selected response from:

micawber_7
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1lawyer's attestation
Bogdan Burghelea
5lawyer's certificationmicawber_7


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
lawyer's attestation


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-02-11 11:28:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.lanka.net/charity/inshaf/law.html

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-02-11 11:29:48 GMT)
--------------------------------------------------

www.liahealthalliance.com/ pdf/2006/CPALawyerAttestationForm.pdf


    Reference: http://www.louisianalawblog.com/louisiana-in-general-louisia...
Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 111

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Iercoşan
2 hrs
  -> Mulţumesc pentru sprijin!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
lawyer's certification


Explanation:
Banuiesc ca termenul "atestare avocatiala" se refera la faptul ca avocatul atesta o stare de lucruri (in legatura cu un client), nu ca cineva (o institutie) atesta calitatea de avocat a cuiva.
Prefer termenul englezesc "lawyer's certification", intrucat l-am intalnit in documente redactate de juristi a caror limba materna este engleza - cele cateva exemple ale folosirii termenului "lawyer's attestation" sunt luate toate din texte ale caror autori nu sunt, dupa toate probabilitatile, vorbitori nativi de engleza.
Totusi (a se vedea al doilea examplu de utilizare), "lawyer's certification" se poate referi si la atestarea calitatii de avocat a cuiva.

Example sentence(s):
  • The lawyer's certification of a client's financial statement implies quiry as to the accuracy of the information provided has been undertaken.
  • A lawyer shall not state that he or she is a certified specialist if the lawyer's certification has terminated, or if the statement is otherwise contrary to the terms of such certification.

    Reference: http://www.mass.gov/obcbbo/faq.htm
    Reference: http://www.law.cornell.edu/ethics/ct/code/CT_CODE.HTM
micawber_7
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Multumesc