KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

PROCES verbal de oferta reala

English translation: minutes of bid meeting


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:PROCES verbal de oferta reala
English translation:minutes of bid meeting
Entered by: Cristina Frasineanu

20:53 Feb 14, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / justitie
Romanian term or phrase: PROCES verbal de oferta reala
nimic in plus :(
Cristina Frasineanu
vezi mai jos
Explanation:
Domaine(s) : - droit


français
anglais

procès-verbal n. m.
minutes

nu e in engleza dar ajuta

http://www.granddictionaire.com/btml/fra/r_motclef/index1024...
Définition :
Écrit par lequel une autorité décrit un ou plusieurs faits qu'elle a constatés ou des actes qu'elle a accomplis dans l'exécution de ses fonctions.
francezii ii zic tot proces verbal si quebecoisii il traduc cu minutes

acuma fraza nu pluteste in aer :) se refera ea la ceva

e o declaratie cu privire la o oferta comerciala?
daca da atunci

statement re offer

http://www.investegate.co.uk/Article.aspx?id=200702120700570...

e procesul verbal al unei sedinte in care s-a facut oferta?

minutes of bid meeting

da ceva sa dau ceva :):):)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-02-15 03:15:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.ca/search?hl=en&q=minutes of bid meeting&m...
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3binding bid minutesMonika Silea
3vezi mai josAnca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vezi mai jos


Explanation:
Domaine(s) : - droit


français
anglais

procès-verbal n. m.
minutes

nu e in engleza dar ajuta

http://www.granddictionaire.com/btml/fra/r_motclef/index1024...
Définition :
Écrit par lequel une autorité décrit un ou plusieurs faits qu'elle a constatés ou des actes qu'elle a accomplis dans l'exécution de ses fonctions.
francezii ii zic tot proces verbal si quebecoisii il traduc cu minutes

acuma fraza nu pluteste in aer :) se refera ea la ceva

e o declaratie cu privire la o oferta comerciala?
daca da atunci

statement re offer

http://www.investegate.co.uk/Article.aspx?id=200702120700570...

e procesul verbal al unei sedinte in care s-a facut oferta?

minutes of bid meeting

da ceva sa dau ceva :):):)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-02-15 03:15:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.ca/search?hl=en&q=minutes of bid meeting&m...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 413
Grading comment
Multumesc

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
binding bid minutes


Explanation:
poate?

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28