KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

categoria a II-a de munca

English translation: IInd class work category


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:categoria a II-a de munca
English translation:IInd class work category
Entered by: Monika Silea

11:27 Mar 7, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / carte de munca
Romanian term or phrase: categoria a II-a de munca
pentru o carte de munca
ecaterina
IInd class work category
Explanation:
eu asa as zice; e cam "furculision" dar probabil ca cel care va citi traducerea cartii de munca stie ce e cu categoriile d emunca din Romania - care nu mai e de actualitate nici la noi...
Selected response from:

Monika Silea
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2work category type 2
Gabrielle Weatherhead
3IInd class work categoryMonika Silea


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
IInd class work category


Explanation:
eu asa as zice; e cam "furculision" dar probabil ca cel care va citi traducerea cartii de munca stie ce e cu categoriile d emunca din Romania - care nu mai e de actualitate nici la noi...

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
work category type 2


Explanation:
work category type 2 (II) - eu asa i-as zice pentru ca 2nd class ar apare ca si un tip de munca inferior.

Gabrielle Weatherhead
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: 10


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> multumesc!

agree  Anca Nitu
2 hrs
  -> multumesc!