KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

ordonanta presedintiala

English translation: presiding judge's order


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:ordonanţă preşedinţială
English translation:presiding judge's order
Entered by: silvia karen

19:02 Jun 30, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: ordonanta presedintiala
judecatorie/cauza civila
Mădălina Lăcrămioara Ionescu
Romania
judge's order
Explanation:
Ar fi o posibilitate, în lipsa unui echivalent consacrat.

In view of the *judge’s order* dated December 22, 2004, by which the Presiding Judge of the 2nd Chamber of the Court, pursuant to Article R.613-1 of the Code of Administrative Justice, set, the closing of the investigative phase of the proceeding at January 14, 2005
http://lipietz.net/spip.php?article1891

Ordonanţa preşedinţială este o hotărâre judecătorească prin care instanţa ordonă măsuri vremelnice în cazuri urgente, pentru păstrarea unui drept care s-ar putea pierde prin întârziere. Pentru prevenirea unei pagube iminente şi care nu s-ar putea repara, precum şi pentru înlăturarea piedicilor care s-ar ivi cu prilejul unei executări.
http://www.schiopu.ro/jxcms/index.php?option=com_content&tas...

--------------------------------------------------
Note added at 17 ore (2007-07-01 12:44:52 GMT)
--------------------------------------------------

sau "presiding judge's order"

http://www.lawca.com/forms/in120.pdf
https://www.ferc.gov/EventCalendar/Files/20031231083800-EL03...
http://www.fmc.gov/reading/activity_logs.asp?DOCKET_ID=68
Selected response from:

silvia karen
France
Grading comment
Multumesc mult pentru ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4judge's order
silvia karen
4President's ordinanceRODICA CIOBANU


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
judge's order


Explanation:
Ar fi o posibilitate, în lipsa unui echivalent consacrat.

In view of the *judge’s order* dated December 22, 2004, by which the Presiding Judge of the 2nd Chamber of the Court, pursuant to Article R.613-1 of the Code of Administrative Justice, set, the closing of the investigative phase of the proceeding at January 14, 2005
http://lipietz.net/spip.php?article1891

Ordonanţa preşedinţială este o hotărâre judecătorească prin care instanţa ordonă măsuri vremelnice în cazuri urgente, pentru păstrarea unui drept care s-ar putea pierde prin întârziere. Pentru prevenirea unei pagube iminente şi care nu s-ar putea repara, precum şi pentru înlăturarea piedicilor care s-ar ivi cu prilejul unei executări.
http://www.schiopu.ro/jxcms/index.php?option=com_content&tas...

--------------------------------------------------
Note added at 17 ore (2007-07-01 12:44:52 GMT)
--------------------------------------------------

sau "presiding judge's order"

http://www.lawca.com/forms/in120.pdf
https://www.ferc.gov/EventCalendar/Files/20031231083800-EL03...
http://www.fmc.gov/reading/activity_logs.asp?DOCKET_ID=68

silvia karen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Multumesc mult pentru ajutor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dani Limbasan: La termenul acesta m-am gandit si eu. Definately "order" si nu "ordinnance"
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  anca mesco
8 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Mihaela Ghiuzeli: pare mult mai adevat in context.
1 day4 hrs
  -> Mulţumesc.

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
President's ordinance


Explanation:
cel care o emite este presedintele unei tari

--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2007-07-01 18:23:16 GMT)
--------------------------------------------------

ai dreptate Anca, nu am fost atenta suficient.

multumesc

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Mersi!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  anca mesco: dar nu in contextul asta, e vorba de o cauza civila, nu de un act legislativ
42 mins