KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

angajament legal

English translation: legal commitment


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:angajament legal
English translation:legal commitment
Entered by: Maria Diaconu

09:47 Oct 25, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: angajament legal
Orice plată va fi efectuată fără angajament legal.

Atât zice contextul meu. Este un Patient Information Sheet pentru un studiu de cercetare asupra unui medicament pentru epilepsie. Este vorba despre back-translation, de aceea mă derutează formularea, pe care nu am mai întâlnit-o. "Plata" respectivă se referă la despăgubirile pe care le-ar primi subiectul în cazul unor prejudicii cauzate de participarea la studiu, ca urmare a medicamentului administrat sau a testelor şi procedurilor la care a fost supus subiectul. Deci, mă puteţi ajuta să ghicesc cum a sunat iniţial în engleză "Orice plată va fi efectuată fără angajament legal?"

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
legal commitment
Explanation:
Any payment would be without legal commitment
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
La fix. Asta este formula din patient information sheet, nu mai las întrebarea deschisă pentru că am găsit ce căutam. Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8legal commitment
Andrei Albu
3 +2legal commitmentDan Barbulescu
2any financial compensation/financial incentives are not intented to be legally binding
Mihaela Ghiuzeli


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
legal commitment


Explanation:
Any payment would be without legal commitment

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 148
Grading comment
La fix. Asta este formula din patient information sheet, nu mai las întrebarea deschisă pentru că am găsit ce căutam. Mulţumesc.
Notes to answerer
Asker: Aha! Am găsit şi asta: http://eng.proz.com/kudoz/1699068 Dar nu m-aş fi gândit singură :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nina Iordache
2 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Butas
11 mins
  -> Mulţumesc

agree  Dan Barbulescu: sorry
21 mins
  -> Mulţumesc

agree  clauswe
27 mins
  -> Mulţumesc

agree  MMFORREST
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Cristiana Coblis
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
5 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Anca Nitu
1 day9 hrs
  -> Mulţumesc

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
legal commitment


Explanation:
S-ar putea sa sune cam asa:
"Any payment shall be carried out without the obligation of any legal commitments "
I'm just guessing here

Dan Barbulescu
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 hrs

agree  Anca Nitu
1 day9 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
any financial compensation/financial incentives are not intented to be legally binding


Explanation:
http://www.aegis.com/pubs/gmhc/2006/GM200104.html

Mihaela Ghiuzeli
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 50