KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

să vândă [..] întreg dreptul de proprietate asupra imobilului

English translation: to sell the property and transfer the rights of ownership


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:să vândă [..] întreg dreptul de proprietate asupra imobilului
English translation:to sell the property and transfer the rights of ownership
Entered by: Cristina Bolohan

10:02 Feb 6, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: să vândă [..] întreg dreptul de proprietate asupra imobilului
Promitentul cumpărător se obligă să cumpere, iar promitentul vânzătorul se obligă să vândă conform termenilor acestui antecontract întreg dreptul de proprietate asupra imobilului evidenţiat în CF. nr xxx şi nr. topo zzz.

din cate stiu eu dreptul de proprietate poate fi instainat partial sau in totalitate...dar sa vinzi dreptul de proprietate?

cred ca idea e ca partile sunt de acord sa vanda imobilul

multumesc
Cristina Bolohan
Romania
to sell the property and transfer the rights of ownership
Explanation:
ex de utilizare:
Transfer of right of ownership
Responsibility : Société de l’assurance automobile du Québec
Certain steps must be taken to ensure the transfer of ownership of a vehicle that you are buying from an individual (private sale). The same applies if you are selling to a merchant, whether or not you buy a replacement vehicle or receive a gift automobile from the merchant. If you sell to a merchant, you are entitled to a credit of the registration fees that you paid (the credit is calculated in proportion to the remaining period of validity of the registration).
Transfer of right of ownership
Responsibility : Société de l’assurance automobile du Québec
Certain steps must be taken to ensure the transfer of ownership of a vehicle that you are buying from an individual (private sale). The same applies if you are selling to a merchant, whether or not you buy a replacement vehicle or receive a gift automobile from the merchant. If you sell to a merchant, you are entitled to a credit of the registration fees that you paid (the credit is calculated in proportion to the remaining period of validity of the registration).
http://www.consommation.info.gouv.qc.ca/en/fiche.asp?sujet=6...

si in romana :

http://www.taxeimpozite.ro/codul-fiscal/articol/id_865/Impoz...
dreptul se transfera
proprietatea se vinde
pentru clarificare trebuie aflat ce anume inlocuieste puncte puncte ...:)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2009-02-06 17:52:58 GMT)
--------------------------------------------------

atunci e asa cum am afisat mai sus , multumesc de promptitudine la raspuns
dreptul de proprietate se transfera prin vanzare
drepturile nu se vand ele sunt garantate prin lege

banuiesc ca exprimarea neglijenta este datorata faptului ca e un antecontract ( care nu valoreaza mare lucru dpdv legal)

uite referinte
http://www.avocatnet.ro/content/forum|displayTopicPage/topic...
http://www.referatele.com/referate/noi/2/2drept-proprietate2...
http://ro.wikipedia.org/wiki/Drept_de_proprietate

acum ai doua posibilitati:
1.sa traduci mot-a-mot cu vinderea dreptului de proprietate
(asa e contextul)
2.sa imparti fraza in 2 : proprietatea se vinde, dreptul se transfera
cinstit vorbind daca as fi in papucii tai as merge cu formularea (gresita) din textul original intrucat greseala nu iti apartine
ramane la latitudinea dumitale daca vrei sa intrebi clientul sau nu
succes
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2sale of full right of ownership / full titleHezy Mor
5to sell the property and transfer the rights of ownershipAnca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
sale of full right of ownership / full title


Explanation:
vanzarea imobilului este de fapt vanzarea dreptului de proprietate

Hezy Mor
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
42 mins
  -> Mersi !!

neutral  Anca Nitu: dreptul de proprietate nu se vinde ci se transfera
5 hrs

agree  Ciprian - Vasile Popescu
1 day9 hrs
  -> Multumesc Vasile

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
to sell the property and transfer the rights of ownership


Explanation:
ex de utilizare:
Transfer of right of ownership
Responsibility : Société de l’assurance automobile du Québec
Certain steps must be taken to ensure the transfer of ownership of a vehicle that you are buying from an individual (private sale). The same applies if you are selling to a merchant, whether or not you buy a replacement vehicle or receive a gift automobile from the merchant. If you sell to a merchant, you are entitled to a credit of the registration fees that you paid (the credit is calculated in proportion to the remaining period of validity of the registration).
Transfer of right of ownership
Responsibility : Société de l’assurance automobile du Québec
Certain steps must be taken to ensure the transfer of ownership of a vehicle that you are buying from an individual (private sale). The same applies if you are selling to a merchant, whether or not you buy a replacement vehicle or receive a gift automobile from the merchant. If you sell to a merchant, you are entitled to a credit of the registration fees that you paid (the credit is calculated in proportion to the remaining period of validity of the registration).
http://www.consommation.info.gouv.qc.ca/en/fiche.asp?sujet=6...

si in romana :

http://www.taxeimpozite.ro/codul-fiscal/articol/id_865/Impoz...
dreptul se transfera
proprietatea se vinde
pentru clarificare trebuie aflat ce anume inlocuieste puncte puncte ...:)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2009-02-06 17:52:58 GMT)
--------------------------------------------------

atunci e asa cum am afisat mai sus , multumesc de promptitudine la raspuns
dreptul de proprietate se transfera prin vanzare
drepturile nu se vand ele sunt garantate prin lege

banuiesc ca exprimarea neglijenta este datorata faptului ca e un antecontract ( care nu valoreaza mare lucru dpdv legal)

uite referinte
http://www.avocatnet.ro/content/forum|displayTopicPage/topic...
http://www.referatele.com/referate/noi/2/2drept-proprietate2...
http://ro.wikipedia.org/wiki/Drept_de_proprietate

acum ai doua posibilitati:
1.sa traduci mot-a-mot cu vinderea dreptului de proprietate
(asa e contextul)
2.sa imparti fraza in 2 : proprietatea se vinde, dreptul se transfera
cinstit vorbind daca as fi in papucii tai as merge cu formularea (gresita) din textul original intrucat greseala nu iti apartine
ramane la latitudinea dumitale daca vrei sa intrebi clientul sau nu
succes


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 413
Grading comment
Multumesc
Notes to answerer
Asker: am dat intreaga fraza cand am pus intrebarea Promitentul cumpărător se obligă să cumpere, iar promitentul vânzătorul se obligă să vândă conform termenilor acestui antecontract întreg dreptul de proprietate asupra imobilului evidenţiat în CF. nr xxx şi nr. topo zzz.