KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

a acorda cuvantul in fond

English translation: to hear the merits


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:a acorda cuvantul in fond
English translation:to hear the merits
Entered by: anamaria24

16:25 Feb 14, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: a acorda cuvantul in fond
Am intalnit acest termen intr-o sentinta civila, va rog sa ma ajutati daca l-ati mai intalnit
Alina Les
hear the merits
Explanation:
to hear the merits or to hear the arguments on the merits
Selected response from:

anamaria24
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1hear the merits
anamaria24
3argue the caseHezy Mor


Discussion entries: 9





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
argue the case


Explanation:
Ce inseamna stiu sigur: cand avocatul nu mai discuta chestiile de procedura ci ataca fondul procesului (aduce argumente adresate la litigiu).

Numai ca n-am timp sa caut termenul englez.



    Reference: http://granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index800_1.a...
Hezy Mor
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 8

10 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hear the merits


Explanation:
to hear the merits or to hear the arguments on the merits

anamaria24
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: multumesc pentru explicatie


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jo-Irina 11
695 days