ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

timbru judiciar

English translation: judicial stamp

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:timbru judiciar
English translation:judicial stamp
Entered by: asco

11:12 Jul 8, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Law (general)
Romanian term or phrase: timbru judiciar
t j in valoare de 3000 lei
Carmela Moldovan
Romania
judicial stamp
Explanation:
Judicial 300 ROL Stamp
for the judicial fee.

Spre deosebire de timbrul fiscal (legal stamp, de mai sus) banii acestia sunt destinati special ministerului justitiei, nu sunt doar o taxa legala generala. Ei contribuie la bugetul MJ.

deci:

TIMBRU FISCAL = DUTY STAMP, sau LEGAL STAMP
TIMBRU JUDICIAR = JUDICIAL STAMP

Dict. ENRO Acad. Romana 2004:
judicial = judiciar
Selected response from:

asco
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4judicial stamp
asco
4 +1legal stamp
Andrei Albu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
legal stamp


Explanation:
a 3,000 Lei legal stamp


    Reference: http://www.help.gv.at/Content.Node/150/Seite.1500010.html
    Reference: http://bookshop.liv.asn.au/stampform.asp
Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 148

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elmar Sociu: richtig
10 mins

neutral  asco: atat la http://bookshop.liv.asn.au/stampform.asp cat si la http://www.help.gv.at/Content.Node/150/Seite.1500010.html e de fapt vorba de timbru fiscal
1 hr
  -> timbru fiscal = "fiscal stamp" (744 rezultate pe Google); timbru judiciar=legal stamp

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
judicial stamp


Explanation:
Judicial 300 ROL Stamp
for the judicial fee.

Spre deosebire de timbrul fiscal (legal stamp, de mai sus) banii acestia sunt destinati special ministerului justitiei, nu sunt doar o taxa legala generala. Ei contribuie la bugetul MJ.

deci:

TIMBRU FISCAL = DUTY STAMP, sau LEGAL STAMP
TIMBRU JUDICIAR = JUDICIAL STAMP

Dict. ENRO Acad. Romana 2004:
judicial = judiciar

asco
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus
6 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
38 mins

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs

agree  Goreska
18 hrs