ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

CNP

English translation: Cod Numeric Personal - Personal Identification Number

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:CNP
English translation:Cod Numeric Personal - Personal Identification Number
Entered by: Simon Charass

18:35 Aug 19, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Certificat de cazier judiciar
Romanian term or phrase: CNP
Apare intr-un certificat de cazier judiciar ca: CNP 1234656543.

Celelalte date sunt numele si data de nastere. Nimic care sa aiba legatura aparenta.

Multumesc aticipat.
Simon Charass
Canada
Cod Numeric Personal - Personal Identification Number
Explanation:
Cod Numeric Personal - Personal Identification

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-08-19 18:41:03 GMT)
--------------------------------------------------

or Personal Identification Code
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
Multumesc tuturor pentru ajutor si cer scuze pentru intirzierea cu care acord puncte. Probleme tecnice.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Cod Numeric Personal - Personal Identification Number
Mihaela Sinca
4 +3ID digits
Maria Diaconu
4 +2personal number/identification number
Dan Marasescu


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
personal number/identification number


Explanation:
cod numeric personal

Dan Marasescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
1 min

agree  Susanna & Christian Popescu
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Cod Numeric Personal - Personal Identification Number


Explanation:
Cod Numeric Personal - Personal Identification

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-08-19 18:41:03 GMT)
--------------------------------------------------

or Personal Identification Code

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52
Grading comment
Multumesc tuturor pentru ajutor si cer scuze pentru intirzierea cu care acord puncte. Probleme tecnice.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radu Stefan
4 mins
  -> multumesc

agree  Susanna & Christian Popescu
2 hrs
  -> multumesc

agree  Paula Dana Szabados
10 hrs
  -> multumesc

agree  Bogdan Burghelea
18 hrs
  -> Multumesc

agree  Lidia Matei: e mai k prima varianta Personal Identification Number
20 hrs

agree  Lidia Ionescu: Multumesc
3055 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ID digits


Explanation:
S-a mai discutat acest termen, vezi
http://www.proz.com/kudoz/370523
Parerea mea: nu ar trebui sa-i spunem PIN (personal identification number), deoarece acesta se refera la codul folosit pentru cardul bancar, ar putea da nastere la confuzii.

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LumiZ
1 hr
  -> Multumesc

agree  Cristina Anghel
1 hr
  -> Multumesc

agree  Raluca Manea
2797 days