KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

a consacra

English translation: to define


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:a consacra (un termen intr-o lege)
English translation:to define
Entered by: Bogdan Honciuc

14:27 Feb 16, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: a consacra
Sintagma "contract prenuptial" a fost consacrata in articolul x din legea y.

nu inteleg exact ce vrea sa zica acest "consacrata" in romana in the first place. definita? tx
Bogdan Honciuc
Romania
to define
Explanation:
aici da
Selected response from:

Ciprian Dumea
Grading comment
multumesc tuturor :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9to define
Ciprian Dumea
4to lay down
Maria Tulbure
4set out
Andrei Albu


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
to define


Explanation:
aici da

Ciprian Dumea
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc tuturor :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus
1 min
  -> multumesc :-)

agree  Elena Matei
3 mins
  -> multumesc :-)

agree  Maria Diaconu
27 mins
  -> multumesc :-)

agree  xxxMihai Badea
31 mins
  -> multumesc :-)

agree  Magdalena Talaban: probabil la asta se refera...
1 hr
  -> multumesc :-)

agree  xxxeVerbum
1 hr
  -> multumesc :-)

agree  Marcella Magda
3 hrs
  -> multumesc :-)

agree  Bogdan Burghelea
5 hrs
  -> multumesc :-)

agree  Oana Clapa
6 hrs
  -> multumesc :-)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
set out


Explanation:
ar fi şi asta o variantă (în sensul de "enunţată)

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 148

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to lay down


Explanation:
As sugera acest termen cu sensul de a stabili, a stipula, daca tot este vorba despre o lege (... was laid down by article x in the law y...)

Maria Tulbure
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12