KudoZ home » Romanian to English » Law/Patents

Fraza

English translation: fraza


17:08 Jan 14, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents
Romanian term or phrase: Fraza
Dragi colegi,
Fraza asta m-a cam bulversat. Aveti vreo idee?
Cutarescu este de acord cu propunerile facute de partea X privind modificarea art.Y - in sensul excluderii paragrafului XY, precum si a articolului Z, in sensul includerii paragrafului ZY


Multumesc
Cristina Moldovan do Amaral
United States
English translation:fraza
Explanation:
C agrees to x proposal to modify article Y by excluding item XY and article Z by including item ZY


o traducere cam in graba dar poate ajuta
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc tuturor! Din pacate nu pot sa acord puncte decat unuia dintre voi. Toate raspunsurile mi-au fost de ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Mr. C agrees to the suggestions/
Susanna & Christian Popescu GbR
5 +1O combinatie a celor doua propuneri de mai sus ar putea fi raspunsul...danv
4 +1frazaAnca Nitu


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fraza


Explanation:
C agrees to x proposal to modify article Y by excluding item XY and article Z by including item ZY


o traducere cam in graba dar poate ajuta

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893
Grading comment
Multumesc tuturor! Din pacate nu pot sa acord puncte decat unuia dintre voi. Toate raspunsurile mi-au fost de ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  corin
4 mins
  -> thnx

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Mr. C agrees to the suggestions/


Explanation:
propositions/recommendations made by X concerning the modification or art. Y - meaning/implying the exclusion of par. (section) XY -, as well as to the modification of art. Z - meaning the inclusion/addition of section ZY

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  felicia_za
1 hr
  -> multumesc, Felicia

agree  Gabrielle Weatherhead
3 hrs
  -> thank you

agree  Lavinia Pirlog
18 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
O combinatie a celor doua propuneri de mai sus ar putea fi raspunsul...


Explanation:
C agrees to X's proposal regarding the modification of art.Y by excluding par. XY, as well as the modification of art. Z with the addition of par. ZY...

danv
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: am observat ca combinatiile nu sunt prea bine privite pe acest site eu nu subscriu la aceasta parere si merg pe traducerea cea mai buna:)
9 mins