KudoZ home » Romanian to English » Management

diagnosticare

English translation: diagnosis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:diagnosticare
English translation:diagnosis
Entered by: Desco

23:05 Feb 20, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Management
Romanian term or phrase: diagnosticare
Nu știu dacă se folosește tot diagnosis, poate assessment?

”Locul diagnosticării in management:
Diagnosticarea poate fi abordată atât ca metodă generală de management, cât şi ca etapă premergătoare reproiectării propriu-zise a managementului.
În această a doua ipostază, este necesar să evidenţiem faptul că diagnosticarea – prin studiul de diagnosticare elaborat – reprezintă unul din fundamentele strategiei, alături de studiul de piaţă, strategia economiei naţionale şi studiul ecologic.”

Mulțumesc
Adde
Romania
diagnosis
Explanation:
e la fel, ca inteles in context poti sa il iei ca in romana. assessment este analiza produsului final.
Selected response from:

Desco
United States
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3diagnosisDesco
3analysis
valhalla55


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
analysis


Explanation:
cam asa ceva

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
diagnosis


Explanation:
e la fel, ca inteles in context poti sa il iei ca in romana. assessment este analiza produsului final.

Desco
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu
4 hrs
  -> Multumesc, Elvira

agree  anamaria bulgariu
6 hrs
  -> Multumesc,Anamaria

agree  Nina Iordache
12 hrs
  -> Multumesc!