KudoZ home » Romanian to English » Mathematics & Statistics

sir de serii

English translation: sequence of series


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:sir de serii
English translation:sequence of series
Entered by: micawber_7

16:42 Mar 20, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics / Programa analitica
Romanian term or phrase: sir de serii
Fara context - titlu de capitol de programa de analiza matematica.
micawber_7
sequence of series
Explanation:
eu pe unde am cautat nu am gasit decat siruri si serii, mai putin sir de serii. siruri si serii este mai mult ca sigur "sequences and series". sir de serii nu prea-mi face sens matematic, dar de tradus se traduce ca mai sus.
Selected response from:

Smaranda Ene
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sequence of seriesSmaranda Ene
5concatenation of stringsMonika Silea
3 +1sequence(s) of series/ series sequencesAnca Nitu


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sequence of series


Explanation:
eu pe unde am cautat nu am gasit decat siruri si serii, mai putin sir de serii. siruri si serii este mai mult ca sigur "sequences and series". sir de serii nu prea-mi face sens matematic, dar de tradus se traduce ca mai sus.


    Reference: http://www.inf.ucv.ro/~niculescu/analiza1.html
    Reference: http://tutorial.math.lamar.edu/AllBrowsers/2414/Seq_Series.a...
Smaranda Ene
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxpanbanisha: am vazut şi array of series - nu, array se foloseşte destul de mult ca echivalent al lui şir, dar mai ales în informatică, sequence s-ar referi mai mult la ordonare. am reeditat pentru că nu aveam unde să răspund doamnei Smaranda Ene
5 hrs
  -> array of series suna mai mult a "multime" de serii... am gasit aici termenul: http://www.math.uio.no/eprint/pure_math/2004/36-04.pdf

54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sequence(s) of series/ series sequences


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Series_(mathematics)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sequence

http://www.calculus.net/ci2/search/?request=category&code=14...

esti sigur ca e "sir de serii" ?

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Nu am motiv sa ma indoiesc. Din punct de vedere matematic, "sir de serii" are cat se poate de mult sens.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxpanbanisha
5 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
concatenation of strings


Explanation:
eu stiu ca termenul matematic e "concatenation".


Example sentence(s):
  • The concatenation of two strings a and b is the string ab formed by joining a and b. Thus the concatenation of the strings "book" and "case" is the string "bookcase". The concatenation of two strings a and b is often denoted ab, a∥b, or, in Mathematica,

    Reference: http://mathworld.wolfram.com/search/?q=Concatenation
Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian