KudoZ home » Romanian to English » Mathematics & Statistics

serii de repartitie unidimensionale

English translation: univariate distribution arrays/series


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:serii de repartitie unidimensionale
English translation:univariate distribution arrays/series
Entered by: Lavinia Pirlog

15:36 May 18, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Marketing - Mathematics & Statistics / statistics
Romanian term or phrase: serii de repartitie unidimensionale
Serii de repartitie unidimensionale: Definirea, alcatuirea si tipologia seriilor de repartitie; calculul si interpretarea indicatorilor tendintei centrale si ai variatiei intr-o serie unidimensionala si bidimensionala, analiza formei repartitiei, indicatorii variabilei alternative.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
univariate distribution arrays/series
Explanation:
Termenul consacrat in teoriile statistice. Serie bidimensionala se spune bivariate array/series
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5univariate distribution arrays/series
costinro
3unidimensional distribution stringsAnca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unidimensional distribution strings


Explanation:
.

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
univariate distribution arrays/series


Explanation:
Termenul consacrat in teoriile statistice. Serie bidimensionala se spune bivariate array/series


    ww.sussex.ac.uk/Units/publications/ sabroad2002/afcci.shtml
    courses.washington.edu/setclass/s220_02/week_6.pd
costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian