KudoZ home » Romanian to English » Mechanics / Mech Engineering

solicitarea compusa

English translation: combined stresses


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:solicitare compusa
English translation:combined stresses
Entered by: Cristian Nicolaescu

01:39 Jul 18, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Romanian term or phrase: solicitarea compusa
intr-un curs de rezistenta materialelor si teoria elasticitatii:
"solicitarea" in mai multe contexte: solicitarea de frecare, solicitarea de tensiune. am tradus prin stress.
dar mai exista si un capitol aparte dedicat solicitarilor compuse.care este termenul exact in engleza?
Florenti Mihalteanu
combined stresses
Explanation:
http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller?CURRENTSCREEN=E...

http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium.pl?lang=e&stt=&op=&brows...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1combined stressesCristian Nicolaescu
3 +1compound stress
mariamanuela


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
combined stresses


Explanation:
http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller?CURRENTSCREEN=E...

http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium.pl?lang=e&stt=&op=&brows...

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 59
Grading comment
multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
1 day9 hrs
  -> multumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
compound stress


Explanation:
stressul de care vorbesti e mentionat in paginile de web ca: "compund stress" - I think that's it! :)
cit despre solictarile din organe de masini,,, hmmm...wait a bit...I hope to find some time for this , too
btw, thanx for welcoming me!

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 59 mins (2005-07-18 19:39:03 GMT)
--------------------------------------------------

Am gasit pe site-ul unei univ amer. descrierea : \"stress, strain and deformation of machine parts\" -asta ca sa raspund la a doua intrebare din nota ta :)
in rest, spor!

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 2 mins (2005-07-18 19:41:48 GMT)
--------------------------------------------------

and ...nice meeting you too!
spor la lucru!


    Reference: http://www.pointpark.edu/default.aspx?id=215
    Reference: http://www.tn.gov.in/tnpsc/mech_engp1.htm
mariamanuela
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Brooks: Compound stresses/ Mohr's circle..// http://www.ppu.edu/academics/colleges/cet/course_description... / am gasit pe multe adrese inginerie
1 day13 hrs
  -> multumesc!