KudoZ home » Romanian to English » Mechanics / Mech Engineering

tambur cu sectoare interioare

English translation: (water)hose drum / hose reeling drum - , with partial or full interior (winding) reel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:tambur cu sectoare interioare
English translation:(water)hose drum / hose reeling drum - , with partial or full interior (winding) reel
Entered by: Mihaela Roman

20:16 Mar 7, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Romanian term or phrase: tambur cu sectoare interioare
Pentru hidrantul interior de incendiu echipat cu furtun semirigid, tamburul trebuie dotat cu sectoare interioare sau cu o bobina cu diametrul minim de 200 mm ...
Mihaela Roman
Romania
(water)hose drum / hose reeling drum - , with partial or full interior ( winding) reel of min 200 mm
Explanation:

sectorul interior se refera la "corpul" bobinei care poate fi un sector de crec sau unul intreg

Domaine(s) : - câble en acier


français
anglais

touret n. m.
cable drum


Définition :
((Sorte de)) bobine en métal ou en bois ((de grandes dimensions)) sur laquelle est enroulé le câble souterrain à dérouler ou le câble tracteur nécessaire au tirage.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
tambour n. m.
touret de câble n. m.
tambour de câble n. m.
tambour de treuil n. m.
GDT

http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://news.thomasnet....

http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.kranzle.co....

http://www.hss.com/g/50839/Water-Hose-Drum.html

http://www.mitoolequip.com/products.htm
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc frumos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fire hose reel
vladtepes
4(water)hose drum / hose reeling drum - , with partial or full interior ( winding) reel of min 200 mmAnca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(water)hose drum / hose reeling drum - , with partial or full interior ( winding) reel of min 200 mm


Explanation:

sectorul interior se refera la "corpul" bobinei care poate fi un sector de crec sau unul intreg

Domaine(s) : - câble en acier


français
anglais

touret n. m.
cable drum


Définition :
((Sorte de)) bobine en métal ou en bois ((de grandes dimensions)) sur laquelle est enroulé le câble souterrain à dérouler ou le câble tracteur nécessaire au tirage.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
tambour n. m.
touret de câble n. m.
tambour de câble n. m.
tambour de treuil n. m.
GDT

http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://news.thomasnet....

http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.kranzle.co....

http://www.hss.com/g/50839/Water-Hose-Drum.html

http://www.mitoolequip.com/products.htm

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc frumos.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  vladtepes: Contextul este altul, insa daca il foloseste pentru alte domenii e ok.
6 days
  -> hidrantul interior de incendiu echipat cu furtun semirigid = context

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fire hose reel


Explanation:
http://images.google.ro/images?hl=ro&q=fire hose reel&um=1&i...
Este termenul specializat care se foloseste in domeniu.


    Reference: http://www.alibaba.com/showroom/Fire_Hose_Reel.html
vladtepes
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian