KudoZ home » Romanian to English » Medical: Health Care

medii nutritive

English translation: nutrient media


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:medii nutritive
English translation:nutrient media
Entered by: dorothyy

12:31 Aug 26, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Romanian term or phrase: medii nutritive
izolarea tulpinilor pe medii nutritive ( metoda culturala)
dorothyy
nutrient media
Explanation:
Nutrient, nu nutritional, iar de cultură, „Doamne să ne ierţi, dar acu vrei vrea cu oaste şi război ca să ne cerţi” (Eminescu). Metoda culturală? Poate de/cu/prin cultură
Selected response from:

Janos Fazakas
Grading comment
problema e k textul pe care il traduc a fost scris de un rus care cunoaste si romana si poate asta e cauza k sunt atat de multe cuvinte si expresii "trase de par":)

va multumesc mult pt raspuns:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4nutrient media
Janos Fazakas
4nutritional mediaIrina-Maria Foray


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
nutrient media


Explanation:
Nutrient, nu nutritional, iar de cultură, „Doamne să ne ierţi, dar acu vrei vrea cu oaste şi război ca să ne cerţi” (Eminescu). Metoda culturală? Poate de/cu/prin cultură

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
problema e k textul pe care il traduc a fost scris de un rus care cunoaste si romana si poate asta e cauza k sunt atat de multe cuvinte si expresii "trase de par":)

va multumesc mult pt raspuns:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Petrican: pun pariu că este dulcea limbă moldovenească :-))
5 mins

agree  autorulanei: incearca "nutrient agar"...
6 mins

agree  Sigina : l.o.l. :)
4 hrs

agree  Iosif JUHASZ
18 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nutritional media


Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 25 minute (2008-08-26 12:57:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.freepatentsonline.com/4598047.html The microorganism of claim 2, which when grown on *nutritional media* containing L-phenylalanine in the presence and absence of normally inhibiting amounts of glucose, has a ratio of PAL production in the glucose-free medium to PAL production in the glucose medium that is less than about 2.0. .

Irina-Maria Foray
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28