KudoZ home » Romanian to English » Medical

opiopical

English translation: poate ca e APICAL


13:45 Jul 16, 2002
Romanian to English translations [Non-PRO]
Medical
Romanian term or phrase: opiopical
granulom opiopical
Flori
English translation:poate ca e APICAL
Explanation:
?!
Selected response from:

emman
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +2poate ca e APICAL
emman
2-Maricica W.


Discussion entries: 2





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
poate ca e APICAL


Explanation:
?!

emman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrei Albu: Acesta este raspuns sau intrebare? Daca este intrebare, ar fi trebuit plasata la rubrica "Request more info from asker".
2 mins

agree  Maricica W.: posibil
56 mins

agree  Chinoise
17 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
-


Explanation:
- am gasit prefixul \"opio\" numai in cuvinte derivate de la opium
- in schimb, am gasit \"ophio\", ca in ophiology - stiinta care studiaza serpii, de la Ophites, gr.
- exista cuvantul - ophiomorphus - acceptabil in contextul dat - \"in forma de sarpe/ prelungita\"
- am mai gasit \"ophite\" - substanta chimica si ophryon (\"The supraorbital point\").

granuloma
<pathology> Chronic inflammatory lesion characterised by large numbers of cells of various types (macrophages, lymphocytes, fibroblasts, giant cells), some degrading and some repairing the tissues.

http://cancerweb.ncl.ac.uk/omd/contents/G.html enumera urmatoarele tipuri de granuloame, cu definitia fiecaruia -


granuloma; granuloma annulare; granuloma endemicum; granuloma faciale; granuloma, fish bowl; granuloma, foreign-body; granuloma gangrenescens; granuloma, giant cell; granuloma gravidarum; granuloma inguinale; granuloma inguinale tropicum; granuloma, laryngeal; granuloma, lethal midline; granuloma multiforme; granuloma, plasma cell; granuloma, plasma cell, orbital; granuloma, plasma cell, pulmonary; granuloma pudendi; granuloma, pyogenic; granuloma, respiratory tract; granuloma, swimming pool; granuloma telangiectaticum; granulomatosis; granulomatosis siderotica


medicina nu este specialitatea mea, si nu crd ca pot raspunde pertinent, dar sper sa va fie de ajutor linkul de mai jos

HTH
Veronica Durbaca


    Reference: http://cancerweb.ncl.ac.uk/cgi-bin/omd?ophite
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 196

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: nici unul dintre preficurile sugerate nu are legatura cu granulomul, dupa parerea mea. Probabil este vreo greseala la mijloc
2 hrs
  -> Exact acesta este motivul pentru care am recomandat asker-ului sa studieze singur tipurile de granuloame enumerate, contextul nefiindu-mi suficient pentru a da un raspuns.