KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

drenaj de evacuare

English translation: surgical drainage


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:drenaj de evacuare
English translation:surgical drainage
Entered by: Maria Diaconu

15:19 Aug 29, 2006
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / listă de intervenţii chirurgicale
Romanian term or phrase: drenaj de evacuare
Din lista intervenţiilor chirurgicale, pentru asigurări de sănătate.
Apare la secţiunea "Operaţii neurochirurgicale":
intervenţie chirurgicală pentru fractura craniană
cranioplastie
drenaj de evacuare
intervenţie chirurgicală pe creier sau pe meninge
tumori ale creierului benigne, maligne

Poate "cranial drainage", dar vreau să aud şi alte opinii.
Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
surgical drainage or evacuation
Explanation:
....evident, drainage of evacuation reprezintă o repetiţie inutilă...
...am găsit referinţe pe google dar aproape toate sunt franceze :)
(din nou mi se confirmă teoria că autorul este francofon :))


Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Mulţumesc, Mihaela!
Iulian, nici contribuţia ta n-ar fi de neglijat... pentru traduceri viitoare în acelaşi domeniu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2surgical drainage or evacuation
Mihaela Petrican
2variante, help doctore!iulian dobreanu


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
variante, help doctore!


Explanation:
Frazier's needle - ac de drenaj al ventriculilor laterali ai creierului
drain quarantine - drenaj profilactic in general
Martin's tube


Supuse criticii fara indoiala, dar a nu fi pierdute din atentie.

iulian dobreanu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
surgical drainage or evacuation


Explanation:
....evident, drainage of evacuation reprezintă o repetiţie inutilă...
...am găsit referinţe pe google dar aproape toate sunt franceze :)
(din nou mi se confirmă teoria că autorul este francofon :))




Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 962
Grading comment
Mulţumesc, Mihaela!
Iulian, nici contribuţia ta n-ar fi de neglijat... pentru traduceri viitoare în acelaşi domeniu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> mulţumesc, Bogdan:)

agree  Elizabeth Rudin: Aş zice "surgical drainage" sau "external drainage".
5 hrs
  -> mulţumesc, Elisabeta:) într-adevăr, este şi alegerea mea dar foarte bună şi cealaltă sugestie!