KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

medicina de familie

English translation: family practice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:medicina de familie
English translation:family practice
Entered by: micawber_7

15:38 Mar 19, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical (general)
Romanian term or phrase: medicina de familie
Merci.
siminagheorghe
family practice (daca e cabinetul medical)
Explanation:
Daca este vorba cumva de cabinetul medical in care se practica medicina de familie.
Selected response from:

micawber_7
Grading comment
Merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3GP
Andreea Bostan
5 +2family medicine
Emil Eugen Pop
5 +1family practice (daca e cabinetul medical)micawber_7


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
family medicine


Explanation:
nimic mai simplu.

Emil Eugen Pop
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea: http://cancerweb.ncl.ac.uk/cgi-bin/omd?family medicine ->aceeasi explicatie pe mai multe dictionare
4 mins

disagree  Andreea Bostan: asta e "furculition"
4 mins
  -> what a forked mother tongue!

agree  Anca Nitu: nu e deloc furculision , apropo Andreea e furculiSion, vezi: http://www.google.ca/search?hl=en&q=family medicine&meta=, contextul lipseste, eu una refuz sa ajut persoane care nu dau context sau context gresit ca nu sunt ghicitoare :):):)
2 hrs

agree  Raveca Martisca: iata niste explicatii ajutatoare: http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/family medic...
2043 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
GP


Explanation:
GP = general practitioner

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-03-19 15:45:28 GMT)
--------------------------------------------------

In the UK you need first to be seen by a GP and then be referred to a specialist

http://www.nhs.uk/England/Doctors/Default.aspx

http://www.gpnotebook.co.uk/homepage.cfm

Hope this helps

Andreea Bostan
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
2 mins
  -> multumesc :)

neutral  Monika Silea: cred că acesta e medicul de familie, iar intrebarea este despre ceea ce practică medicul de familie
3 mins
  -> multumesc :)

agree  Ciprian Patrascu
14 mins
  -> multumesc :)

neutral  micawber_7: daca o fi in Marea Britanie, da - in rest, nu neaparat.
21 mins
  -> multumesc :)

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> multumesc :)

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
family practice (daca e cabinetul medical)


Explanation:
Daca este vorba cumva de cabinetul medical in care se practica medicina de familie.

micawber_7
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: bine zis daca, contextul lipseste
1 hr