KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

MMSE

English translation: Mini Mental Status Examination


21:53 Mar 6, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Psihiatrie
Romanian term or phrase: MMSE
apare într-un referat făcut de un medic psihiatru
context:" Demenţă Alzheimer, formă severă cu debut tardiv; MMSE nu se poat realiza, pacienta având o hipocenzie severa şi fiind confuză
RODICA CIOBANU
Romania
English translation:Mini Mental Status Examination
Explanation:
curent, se traduce prin "scorul examenului stării mentale", dar abrevierea se foloseşte ca atare în literatura romanească de specialitate
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Mini Mental Status Examination
Ciprian Patrascu
3Mini-Mental State (a lui) Foldstein
Mihaela Ghiuzeli


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Mini-Mental State (a lui) Foldstein


Explanation:
http://www.referate-preferate.ro/psihologie/unele_considerat...

Mihaela Ghiuzeli
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 55

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Mini Mental Status Examination


Explanation:
curent, se traduce prin "scorul examenului stării mentale", dar abrevierea se foloseşte ca atare în literatura romanească de specialitate


    Reference: http://psihiatru.pulsmedia.ro/article--x-Clinica,_simptomato...
Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 227
Grading comment
multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: Ca si celelate abrevieri postate, se iau ca atare. Am impresia ca are un articol despre ECT si dementa.
8 mins