KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

ICVB

English translation: VBCI(vertebro- basilar Cerebral Insufficiency)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:ICVB(insuficienta cerebrala vertebro-basilara)
English translation:VBCI(vertebro- basilar Cerebral Insufficiency)
Entered by: RODICA CIOBANU

12:27 Apr 2, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / aparat digestiv
Romanian term or phrase: ICVB
Reţetă: diagnostic şi tratament: HTA. Dislipidemie. Gastroduodenită cronică. BCI; ICVB.
RODICA CIOBANU
Romania
VBCI
Explanation:
Insuficienţă Cerrebrală Vertebrobazilară - Vertebro-Basilar Cerebral Insufficiency sau cerebral blood flow insufficiency on vertebro-basilar territory

Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
multumesc mult , Ciprian
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1VBI (Vertebrobasilar insufficiency)
Lorand Denes
4 +1VBCI
Ciprian Patrascu


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
VBCI


Explanation:
Insuficienţă Cerrebrală Vertebrobazilară - Vertebro-Basilar Cerebral Insufficiency sau cerebral blood flow insufficiency on vertebro-basilar territory



Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 227
Grading comment
multumesc mult , Ciprian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adde: http://fundatia.mmb.ro/proiecte-pentru-varstnici/capitolul_1...
1 min

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
VBI (Vertebrobasilar insufficiency)


Explanation:
Ştiu că răspunsul meu vine prea târziu, dar consider că încă o părere în plus nu strică...:)

ICVB este prescurtarea pentru Insuficienţă Circulatorie Vertebro-Bazilară.
http://vasile.tomoiaga.googlepages.com/ordin-87-03.02.2003.p...
http://www.farmaline.ro/sp.php?pid=1257&

Prescurtarea în engleză este VBI, fără să se menţioneze că este vorba de un teritoriu cerebral, deoarece se subînţelege.




    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Vertebrobasilar_insufficiency
    Reference: http://www.ucdmc.ucdavis.edu/vascular/diseases/vertebrobasil...
Lorand Denes
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Corina Dinu: este clar insuficienţă circulatorie, nu cerebrală
21 hrs
  -> mulţumesc Corina