KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

examen radiologic pulmonar

English translation: pulmonary X-ray


16:31 Sep 3, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / pulmonary diseases
Romanian term or phrase: examen radiologic pulmonar
examen radiologic pulmonar: sanatos clinic
Simonel
English translation:pulmonary X-ray
Explanation:
.
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4pulmonary X-ray
Mihaela Petrican
4 +1lung X-rayAlice Crisan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
pulmonary X-ray


Explanation:
.

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 962

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/003804.htm Numai ca "chest" este mai general.
1 min
  -> logic, ar fi chest ray (se face examen radiologic toracic); dar dacă termenul sursă era pulmonar :-) Mulţumesc, Mihaela!

agree  Iosif JUHASZ
14 hrs
  -> mulţumesc, Iosif!

agree  Tradeuro Language Services
1 day2 hrs
  -> mulţumesc!

agree  liviu roth: de acord cu Mihaela- in vorbirea curenta (medicala) se foloseste "chest X-Ray"
1 day8 hrs
  -> mulţumesc, şi în vorbirea curentă medicală românească se foloseşte radiografie toracică

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lung X-ray


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2008-09-03 17:19:32 GMT)
--------------------------------------------------

A person whose lung x ray shows a shadowshould eliminate asbestos exposure even if no symptoms of the condition haveappeared. ...
www.faqs.org/health/topics/25/Occupational-lung-diseases.ht...


Alice Crisan
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: desi nu este incorect, in lingo-ul medical din US. se foloseste "chest X-Ray"
1 day7 hrs
  -> De acord lee , atunci propun ca inainte sa traducem un termen in engleza intrebam daca vrea terminologie americana sau insulara sau continentala, si-atunci impacam pe toti.La fel s-a intamplat cu traducerea numarului de referinta de la Tax Office :)