ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

capsula prostatica este respectata

English translation: preservation of prostatic capsule

09:41 Mar 15, 2013
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / MRI investigation
Romanian term or phrase: capsula prostatica este respectata
Raportul investigatiei RMN privind prostata. Imagini nodulare in interior cu restrictie de difuzie.
rik58
Romania
English translation:preservation of prostatic capsule
Explanation:
Ar fi necesar mai mult context,, dar sensul general este acesta: "respectată" în sensul că a fost menţinută (de intervenţia chirurgicală?) etc.

Ca alternativă (dacă într-adevăr descrierea se referă la o intervenţie chirurgicală precedentă, de exe. cistectomie) ar fi:
prostate capsule sparing
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc, a fost de ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1preservation of prostatic capsule
Mihaela Petrican
3prostatic capsuleAdriana Dragomir


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prostatic capsule


Explanation:
prostatic capsule...nu vad logica lui "este respectata"

Adriana Dragomir
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
preservation of prostatic capsule


Explanation:
Ar fi necesar mai mult context,, dar sensul general este acesta: "respectată" în sensul că a fost menţinută (de intervenţia chirurgicală?) etc.

Ca alternativă (dacă într-adevăr descrierea se referă la o intervenţie chirurgicală precedentă, de exe. cistectomie) ar fi:
prostate capsule sparing

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 878
Grading comment
Multumesc, a fost de ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
3 hrs