ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Other

Direcţia Regională pentru Accize şi Operaţiuni Vamale

English translation: Regional Directorate for Excise and Customs

09:15 Sep 5, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Other
Romanian term or phrase: Direcţia Regională pentru Accize şi Operaţiuni Vamale
Nu gasesc un site romanesc care sa aiba si varianta engleza, asa ca nu as vrea sa fac vreun "furculison", daca cineva din domeniu are o varianta mai buna. Thanks!
clara_tm
English translation:Regional Directorate for Excise and Customs
Explanation:
Am gasit pe net termenul de Directorate for Excise and Customs. Cred ca ar fi o traducere corecta, dar poate ca ceilalti colegi din domeniu vor avea alte sugestii.
Selected response from:

Gabriela Steimer
United Kingdom
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Regional Directorate for Excise and CustomsGabriela Steimer
4Customs and Revenue Agency/Customs and Excise AgencyAnca Nitu


Discussion entries: 6





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
directia regionala pentru accize si operatiuni vamale
Regional Directorate for Excise and Customs


Explanation:
Am gasit pe net termenul de Directorate for Excise and Customs. Cred ca ar fi o traducere corecta, dar poate ca ceilalti colegi din domeniu vor avea alte sugestii.

Gabriela Steimer
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
3 hrs

neutral  Anca Nitu: Directorate http://www.m-w.com/dictionary/directorate aici nu se refera la directorii ci la "directie " cu sensul de serviciu
7 hrs

agree  anca mesco
8 hrs

agree  Renata Rusu
8 hrs

agree  vladtepes
175 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
directia regionala pentru accize si operatiuni vamale
Customs and Revenue Agency/Customs and Excise Agency


Explanation:
in Canada este Canada Customs and Revenue Agency (CCRA care se ocupa de taxe si operatiuni vamale
depinde in ce tara e beneficiarul :)
http://thecanadianencyclopedia.com/index.cfm?PgNm=TCE&Params...
http://www.cra-arc.gc.ca/menu-e.html

iar "directia" se cheama Agency sau ( State ) Department NU Directorate


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  anca mesco: Anca, Europa e plina de "Directorate" :)
1 hr
  -> da un exemplu din engleza te rog si consulta semnificatia cuvantului in dictionar, eu una am citat Merriam Webster incearca si Oxford iar Directoratele de care e plina Europa sunt "board-uri" nu servicii sau departamente .