ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Other

citi ani ami

English translation: How old are you?

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:cati ani ai?
English translation:How old are you?
Entered by: Daniela McKeeby

18:41 Jun 15, 2002
Romanian to English translations [Non-PRO]
Romanian term or phrase: citi ani ami
citi ani ami?
nicole
How old are you?
Explanation:
Correct Romanian : Câţi ani ai?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-16 07:31:13 (GMT)
--------------------------------------------------

As Daniel said, the Romanian phrase could be \"Câţi ani am?\" - \"How old am I?\"
Selected response from:

Daniela McKeeby
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4How old are you?
Daniela McKeeby
5 -1Fraza in limba romana nu este corecta!Carmen Acai


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
How old are you?


Explanation:
Correct Romanian : Câţi ani ai?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-16 07:31:13 (GMT)
--------------------------------------------------

As Daniel said, the Romanian phrase could be \"Câţi ani am?\" - \"How old am I?\"

Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 103
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniel NISIOI: este posibil sa fie si Câţi ani am?- How old am I?
11 mins
  -> yes, it is possible

agree  Carmen Acai: Amandoi aveti dreptate. Problema este legata de faptul ca fraza in Romana nu este clara.
11 hrs
  -> ma dau batuta! Nu pot sa-mi dau seama daca trebuia sa fie am sau ai

agree  Elvira Stoianov: agree with Daniel
12 hrs

agree  corin
1 day19 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Fraza in limba romana nu este corecta!


Explanation:
Draga Nicole, te rog frumos sa ai amabilitatea sa-ti revizuesti intrebarea in limba romana in conformitate cu regulile de scriere, exprimare, sau chiar gramaticale ale limbii romane. Ai reusit sa creezi dureri de cap la cca. 4 persoane pana acum in conditiile in care mai avem si altele de facut. Deci ce vrei sa stii sa spui in limba engleza:
1) Cati ani am?
sau
2) Cati ani ai?
In momentul in care ai sa stii ce vrei, ai sa capeti si ajutorul necesar.

Carmen Acai

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrei Albu: Doamna Acai, in calitate de (modest) moderator al acestei sub-sectii, imi permit sa va atrag atentia ca tonul pe care-l folositi este cam... inchizitorial. Nu va obliga nimeni sa raspundeti unei intrebari, mai ales ca mai aveti si altele de facut.
21 hrs