ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Other

centrala de apartament

English translation: autonomous heating system

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:centrala de apartament
English translation:autonomous heating system
Entered by: corin

08:16 Sep 3, 2002
Romanian to English translations [Non-PRO]
Romanian term or phrase: centrala de apartament
pentru caldura si apa calda
Lavinia Pirlog
Romania
autonomous heating system
Explanation:
autonomous heating system (26200 results on google)- I am not sure whether that would also include the hot water. Maybe others could advise... Should we add "boiler" somewhere?



--------------------------------------------------
Note added at 2002-09-03 17:12:04 (GMT)
--------------------------------------------------

M-am interesat si mi s-a spus ca un \"autonomous heating system\" asigura atat caldura cat si apa calda.
Selected response from:

Inga Murariu
Moldova
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1apartment heating boilerTudor Soiman
4 +1autonomous heating system
Inga Murariu
4 +1wall-hung heater
Roxana Marian
3central heatingmanu21


Discussion entries: 4





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
central heating


Explanation:
e de fapt incalzire centrala...

manu21
Germany

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Matei
6 mins

neutral  spencer: da, dar nu e acelasi lucru cu centrala de apartament
30 mins

neutral  Elvira Stoianov: de acord cu spencer, in Romania incalzirea centrala este cea de stat
1 hr
  -> de aia nici nu sunt 100% sigura...dar ce altceva ar putea fi mai apropiat ?,multumesc oricum

disagree  Alexandru Pojoga: central heating nu este centrala de apartament
11 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wall-hung heater


Explanation:
De fapt tremenul generic este "heater" sau, daca este doar pentru apa, "boiler".
Dar exista mai multe tipuri: floor standing, wall-hung, jet burner etc

Anyway.. I hope it helps

--------------------------------------------------
Note added at 2002-09-03 11:31:00 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry.. vroiam sa spun termenul nu teremenul :)

Roxana Marian
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Bacioiu
12 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
autonomous heating system


Explanation:
autonomous heating system (26200 results on google)- I am not sure whether that would also include the hot water. Maybe others could advise... Should we add "boiler" somewhere?



--------------------------------------------------
Note added at 2002-09-03 17:12:04 (GMT)
--------------------------------------------------

M-am interesat si mi s-a spus ca un \"autonomous heating system\" asigura atat caldura cat si apa calda.

Inga Murariu
Moldova
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Bacioiu
9 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
apartment heating boiler


Explanation:
Acesta este "obiectul" care produce apa calda si abur.
Toata incalzirea centrala din ap. =Apartment Heating System

--------------------------------------------------
Note added at 2002-09-04 01:13:34 (GMT)
--------------------------------------------------

SACO The Serviced Apartment Company - serviced apartments in bristol, serviced apartments in birmingham, serviced apartments in nottingham.



    Reference: http://www.mandmwelding.com/mnm.html
Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 156

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Bacioiu: suna bine, dar britanicii de exemplu nu pomenesc cuvantul apartment :-)
8 hrs