ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Other

Inspectoratul pentru Prevenirea si Combaterea Terorismului

English translation: Terrorism Prevention & Fighting Department (TPFD)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Inspectoratul pentru Prevenirea si Combaterea Terorismului
English translation:Terrorism Prevention & Fighting Department (TPFD)
Entered by: Lavinia Pirlog

22:23 Dec 8, 2002
Romanian to English translations [Non-PRO]
/ terrorism
Romanian term or phrase: Inspectoratul pentru Prevenirea si Combaterea Terorismului
Inspectoratul pentru Prevenirea si Combaterea Terorismului a declansat in 2002 o puternica ofensiva impotriva retelelor cu potential terorist.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Greece
Terrorism Prevention & Fighting Department (TPFD)
Explanation:
Sigur ca pot folosi "Inspectorate". Dar tin la "Fighting" (combatere). Pentru mine, "combat" inseamna "lupta"

In Occident, exista departamente separate pentru prevenirea, respectiv combaterea terorismului. In Romania, i se spune Inspectorat si cuprinde ambele activitati. Probabil din lipsa de specialisti, sunt folositi aceeasi atat pentru prevenire, cat si pentru combatere. Sincer, cred ca in prezent inspectorii amintitei institutii sunt dintre cei formati pentru combatere.
Selected response from:

Tehno
Grading comment
Multumesc din nou.
:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2the Inspectorate for Prevention and Combat of Terrorism
Susanna & Christian Popescu
4 +1Terrorism Prevention & Fighting Department (TPFD)
Tehno


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
the Inspectorate for Prevention and Combat of Terrorism


Explanation:
da-i in paranteza si o prescurtare neaosa (IPCT)

Susanna & Christian Popescu
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHoggelen
0 min
  -> thx

agree  Teresa Reinhardt
1 hr
  -> thx

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Terrorism Prevention & Fighting Department (TPFD)


Explanation:
Sigur ca pot folosi "Inspectorate". Dar tin la "Fighting" (combatere). Pentru mine, "combat" inseamna "lupta"

In Occident, exista departamente separate pentru prevenirea, respectiv combaterea terorismului. In Romania, i se spune Inspectorat si cuprinde ambele activitati. Probabil din lipsa de specialisti, sunt folositi aceeasi atat pentru prevenire, cat si pentru combatere. Sincer, cred ca in prezent inspectorii amintitei institutii sunt dintre cei formati pentru combatere.


    Reference: http://nato.gov.si/eng/digest/9/105/
    Reference: http://www.arabicnews.com/ansub/Daily/Day/980126/1998012631....
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 11
Grading comment
Multumesc din nou.
:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
7 hrs
  -> Multumesc, Andrei!