KudoZ home » Romanian to English » Other

piete martor

English translation: sample markets


11:51 Jan 14, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Romanian term or phrase: piete martor
Determina marimea factorilor de influenta in piete martor. (tot silvicultura)
xxxvaradinum tr
English translation:sample markets
Explanation:
.
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1reference markets
asco
5 +1check markets
costinro
3 +2sample markets
Andrei Albu


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sample markets


Explanation:
.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1111
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: daca se refera la testele de pe piata, cu sensul de *esantion*
3 mins

agree  Anca Nitu
4 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
check markets


Explanation:
Termen consacrat. La noi s-a mers pe varianta franceza unde se spune "marché témoin".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 13:31:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Sinonim cu check market (marché témoin) mai exista in terminologia specializata de marketing si test market (tradus in franceza prin marché test).

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 13:34:26 (GMT)
--------------------------------------------------

Sinonim cu check market (marché témoin) mai exista in terminologia specializata de marketing si test market (tradus in franceza prin marché test).

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 13:38:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Sinonim cu check market (marché témoin) mai exista in terminologia specializata de marketing si test market (tradus in franceza prin marché test).

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 13:42:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Sinonim cu check market (marché témoin) mai exista in terminologia specializata de marketing si test market (tradus in franceza prin marché test).

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 13:54:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Sinonim cu check market (marché témoin) mai exista in terminologia specializata de marketing si test market (tradus in franceza prin marché test).

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 13:56:45 (GMT)
--------------------------------------------------

N-am idee ce se intampla cu functiile de pe pagina asta sau cu conexiunea mea de net!

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
17 mins
  -> Thank you so much.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reference markets


Explanation:
-/-

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 221

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  danv
8 hrs