KudoZ home » Romanian to English » Other

lapte lucerna

English translation: Lucerne milk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:lapte lucerna
English translation:Lucerne milk
Entered by: Cristina Moldovan do Amaral

19:57 Jan 24, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Romanian term or phrase: lapte lucerna
Traduc un manuscris al unei persoane in varsta, care nu a avut prea multa scoala. La un moment dat povesteste ca doctorii ii administrau sotiei sale apa amestecata cu lapte lucerna (daca am reusit sa descifrez ce a scris). Stie cineva ce vrea sa spuna cu asta? O fi fost vreo marca de lapte praf din vremea razboiului?
Ar fi trebuit sa postez aceasta intrebare doar la romana, insa am vrut sa fie vazuta de cat mai multi dintre voi. Va multumesc!
Cristina Moldovan do Amaral
United States
Lucerna cattle
Explanation:
Lucerna e un oras din Elvetia unde se cresc vaci din acest soi. S-ar putea sa aiba o oarecare legatura cu ci iti trebuie.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-01-24 20:16:42 GMT)
--------------------------------------------------

cu ce iti trebuie, scuze
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
Va multumesc pentru ajutor. In final mi-am dat seama ca e vorba despre Lucerne milk, o marca de lapte canadian, care se vinde la Safeway.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3medicago sativa, purple medic
Mihaela Sinca
2Lucerna cattleMaricica W.


Discussion entries: 3





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Lucerna cattle


Explanation:
Lucerna e un oras din Elvetia unde se cresc vaci din acest soi. S-ar putea sa aiba o oarecare legatura cu ci iti trebuie.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-01-24 20:16:42 GMT)
--------------------------------------------------

cu ce iti trebuie, scuze


    Reference: http://www.fao.org/WAIRDOCS/LEAD/X6370E/X6370E00.HTM
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 196
Grading comment
Va multumesc pentru ajutor. In final mi-am dat seama ca e vorba despre Lucerne milk, o marca de lapte canadian, care se vinde la Safeway.

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
medicago sativa, purple medic


Explanation:
Dosage: When high cholesterol or diabetes is the problem, take 2 capsules of good quality alfalfa powder with every meal.
For treating infections, make fresh juice from raw alfalfa sprouts whipped un in a blender. Take 4-6 oz of this juice orally or apply to the site of infection.


--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2004-01-24 20:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cyberstop.nu/ka_16919_Alfalfa_Leaf_Powder_(Medica...

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2004-01-24 20:55:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cyberstop.nu/ka_16919_Alfalfa_Leaf_Powder_(Medica...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 3 mins (2004-01-24 21:01:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cyberstop.nu/ka_16919_Alfalfa_Leaf_Powder_(Medica...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2004-01-24 21:02:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cyberstop.nu/ka_16919_Alfalfa_Leaf_Powder_(Medica...


    Reference: http://www.holistic-online.com/Herbal-Med/_Herbs/h1.htm
Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477