KudoZ home » Romanian to English » Poetry & Literature

nemaipomenit

English translation: Nemaiauzit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:nemaipomenit
English translation:Nemaiauzit
Entered by: Andrei Albu

00:51 May 17, 2002
Romanian to English translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / poetry
Romanian term or phrase: nemaipomenit
nemaipomenit

in dictionarele mele cuvantul "nepomenit" nu exista. Nu reusesc sa-mi amintesc unde dar cred ca am intalnit nepomenit in loc de nemaipomenit. As putea folosi nepomenit sau trebuie sa ma multumesc cu ce nu s-a mai pomenit?
Daniela McKeeby
United States
Nemaiauzit
Explanation:
Alte sinonime: nemaiauzit, formidabil, extraordinar, nemaivazut

Este adjectiv, deseori adverbial, cu urmatoarea definitie: care sau cum nu s-a mai pomenit (de nimeni, niciodata).

Ceea ce ma face sa cred ca "nepomenit" nu reda intocmai aceste nuante. Nepomenit inseamna mai curand "nementionat", "uitat", "care dateaza de multa vreme" etc.

Vezi DEX, editia a II-a, aparuta la editura Univers Enciclopedic in 1996.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 06:28:54 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Nepomenit\" exista, si el, tot in DEX. Cred ca poti sa-l folosesti fara teama.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 06:42:55 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Nepomenit\" exista, si el, tot in DEX. Cred ca poti sa-l folosesti fara teama.
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Multumesc, cuvantul de care am nevoie este "nepomenit".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Nemaiauzit
Andrei Albu
4incredible, ...
Lydia Molea


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incredible, ...


Explanation:
never heard of before, unbelieveable

If you want a monolingual answer: yes, I think it is the same, but I've never seen nepomenit anywhere ...

Lydia Molea
Germany
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Nemaiauzit


Explanation:
Alte sinonime: nemaiauzit, formidabil, extraordinar, nemaivazut

Este adjectiv, deseori adverbial, cu urmatoarea definitie: care sau cum nu s-a mai pomenit (de nimeni, niciodata).

Ceea ce ma face sa cred ca "nepomenit" nu reda intocmai aceste nuante. Nepomenit inseamna mai curand "nementionat", "uitat", "care dateaza de multa vreme" etc.

Vezi DEX, editia a II-a, aparuta la editura Univers Enciclopedic in 1996.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 06:28:54 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Nepomenit\" exista, si el, tot in DEX. Cred ca poti sa-l folosesti fara teama.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 06:42:55 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Nepomenit\" exista, si el, tot in DEX. Cred ca poti sa-l folosesti fara teama.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc, cuvantul de care am nevoie este "nepomenit".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gvarzaru
5 hrs

agree  Red Cat Studios
10 hrs