ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Real Estate

intravilan construibil

English translation: buildable urban/town or village plot

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:intravilan construibil
English translation:buildable urban/town or village plot
Entered by: MMFORREST

14:44 Jan 15, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Real Estate / intravilan construibil
Romanian term or phrase: intravilan construibil
Cum s-ar traduce?
Diana Elena
Romania
buildable urban
Explanation:
http://www.spanishventure.co.uk/search_results.php?price_min...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-01-15 14:57:13 GMT)
--------------------------------------------------

buildable town/ village plot

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-01-15 14:59:28 GMT)
--------------------------------------------------

building plot or plot with building permission

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-01-15 15:40:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Mulţumesc şi eu, Diana.
Selected response from:

MMFORREST
United Kingdom
Grading comment
ms mult, e perfect!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(urban) built in area
Irina Bacioiu
4 +1buildable urban
MMFORREST
5 -1buildable lotEde Lungu
4zoned for urban developmentAnca Nitu


Discussion entries: 22





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(urban) built in area


Explanation:
just a quick suggestion

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-01-15 14:58:57 GMT)
--------------------------------------------------

scuze, URBAN BUILT-UP AREA


--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-01-15 15:00:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.barnsley.gov.uk/bguk/docs/SustainabilityGroup/Bio...

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2008-01-15 15:32:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Definition: (of an area of land) Having buildings, especially having residences


Irina Bacioiu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ayast: apparently built-up is right
22 mins
  -> multumesc

disagree  Anca Nitu: furculision, Built up e un barbarism poate buildable
6 hrs
  -> Vrei sa spui ca autoritatea din Barnsley foloseste barbarisme pe websitul of? Te rog Anca, fa sugestiile tale in mod decent, nu trebuie s ataci ca sa demonstrezi ca ai dreptate. Daca ai o solutie mai buna posteaz-o si gata. Nu esti familiara cu British E

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> multumesc

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
buildable urban


Explanation:
http://www.spanishventure.co.uk/search_results.php?price_min...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-01-15 14:57:13 GMT)
--------------------------------------------------

buildable town/ village plot

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-01-15 14:59:28 GMT)
--------------------------------------------------

building plot or plot with building permission

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-01-15 15:40:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Mulţumesc şi eu, Diana.

MMFORREST
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
ms mult, e perfect!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmistahara: inner-city buildable land sau numai buildable land (cf. definitiei din nota)
28 mins
  -> Mulţumesc, mistahara.

neutral  Anca Nitu: corect gramatical, inexact ca definitie
6 hrs
  -> Mulţumesc, Anca, vezi şi notele din răspunsul meu. În funcţie de context...

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zoned for urban development


Explanation:
in lb engleza nu exista intravilan, terenurile se "zoneaza " in functie de destinatie
http://en.wikipedia.org/wiki/Zoning
Zoning is a term used in urban planning for a system of land-use regulation in various parts of the world, including North America, the United Kingdom,[1] and Australia. The word is derived from the practice of designating permitted uses of land based on mapped zones which separate one set of land uses from another.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-01-15 21:02:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

raspunsul e post grading

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
buildable lot


Explanation:
LOT a. A piece of land having specific boundaries, especially one constituting a part of a city, town, or block.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2008-01-16 14:21:44 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.metrokc.gov/permits/faq/myprop.aspx



Ede Lungu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Anca Nitu: furculision, ca sa ma explic: "buildable" nu se foloseste in engleza termenul e "real estate development" iar "buildable lot " ar insemna cumva (!) loc construibil chestia cu intravilanul neinclusa
5 hrs
  -> http://www.fairfaxcounty.gov/dpwes/forms/lot_redirect.htm / eventual cum spuneai - (lot) zoned residential - desi nu se specifica niciunde despre ce constructie este vorba