KudoZ home » Romanian to English » Religion

invelitoare de sita

English translation: shingle roof


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:invelitoare de sita
English translation:shingle roof
Entered by: adinag

08:25 Feb 20, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Religion / descriere biserici
Romanian term or phrase: invelitoare de sita
Pereţii păstraţi înscriu un plan dreptunghiular, cu absida poligonală, decroşată. Altarul conservă, la interior, acoperirea originară, constituită dintr-o boltă în leagăn şi trei fâşii curbe, pentru naos refăcându-se o îngustă boltă semicilindrică, racordată, printr-un timpan, cu restul tavanului drept. O clopotniţă scundă, cu coif piramidal, a fost suprapusă actualei părţi de vest, întreg edificiul fiind protejat printr-o învelitoare de şiţă pe conturul pereţilor.
adinag
shingle roof
Explanation:
Vezi poza din link.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2009-02-20 14:10:47 GMT)
--------------------------------------------------

O alta poza de biserica cu invelitoare de sita aici:
http://www.hunedoara.djc.ro/ObiectiveDetalii.aspx?ID=337&usg...
Selected response from:

Sandra& Kenneth
Israel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wood sidingAnca Nitu
4 +1shingle roof
Sandra& Kenneth


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
shingle roof


Explanation:
Vezi poza din link.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2009-02-20 14:10:47 GMT)
--------------------------------------------------

O alta poza de biserica cu invelitoare de sita aici:
http://www.hunedoara.djc.ro/ObiectiveDetalii.aspx?ID=337&usg...


    Reference: http://tinyurl.com/bkgb8a
Sandra& Kenneth
Israel
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian - Vasile Popescu
1 hr
  -> Multumesc, Ciprian!

neutral  Anca Nitu: nu e pe acoperis http://dexonline.ro/search.php?cuv=sindrila
6 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
invelitoare de şiţă
wood siding


Explanation:
ŞÍŢĂ, şiţe, s.f. Bucată subţire de lemn asemănătoare cu şindrila, dar mai scurtă decât aceasta, folosită pentru căptuşirea şi acoperirea caselor ţărăneşti, a cabanelor etc.; p. ext. şindrilă. – Din scr. štica.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=şiţă


nu e tocmai sindrila :) sindrila se pune exclusiv pe acoperisuri iar chestia asta e pe pereti ( asa zice mai sus)
in America de Nord chestia cu peretii e foarte populara si se cheama "siding" - niste imagini mai jos

http://www.littlegreensucker.com/
http://www.rona.ca/content/exterior-siding-products_exterior...

nenumarate exemple pe net



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12