KudoZ home » Romanian to English » Ships, Sailing, Maritime

profil platbandă cu bulb

English translation: bulb flat(s)/flat steel with bulb


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:profil platbandă cu bulb
English translation:bulb flat(s)/flat steel with bulb
Entered by: Cristian Nicolaescu

06:36 Jul 4, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
Romanian term or phrase: profil platbandă cu bulb
Pe muchia superioara a parapetului prova se va aplica profil platbanda cu bulb 140 mm. In pupa, parapetul se va borda cu teava cu pereti grosi.
mara_cojocaru
Romania
bulb flat(s)/flat steel with bulb
Explanation:
cred că este vorba de "Oţel lat cu bulb" ca în figura
http://www.laminorul.ro/ro/Production/Production1/laminate2/...
echivalent in EN conform standard EN 10067 este Hot Rolled Bulb Flats

cred ca Bulb Flats este suficient/acoperitor

pe siteul http://www.laminorul.ro/en/ se dă varianta flat steel with bulb
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
bulb steel flat...Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Holland profile bar (prescurtat HP bar)
Irina Lazarescu
4rolled bulb steel sheetAnca Nitu
4bulb flat(s)/flat steel with bulbCristian Nicolaescu


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bulb flat(s)/flat steel with bulb


Explanation:
cred că este vorba de "Oţel lat cu bulb" ca în figura
http://www.laminorul.ro/ro/Production/Production1/laminate2/...
echivalent in EN conform standard EN 10067 este Hot Rolled Bulb Flats

cred ca Bulb Flats este suficient/acoperitor

pe siteul http://www.laminorul.ro/en/ se dă varianta flat steel with bulb

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
bulb steel flat...Multumesc!
Notes to answerer
Asker: multumesc foarte mult!


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Holland profile bar (prescurtat HP bar)


Explanation:
Toate planurile cu viza (e o stampila dreptunghiulara cu tus rosu !) ale Societatilor de Clasificare internationale (am cateva si le-as putea scana si posta, dar toate au clauza de confidentialitate) folosesc acest termen.

Irina Lazarescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: multumesc mult!

Asker: Nu stiu insa de ce nu gasesc niciunde aceasta formulare...


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rolled bulb steel sheet


Explanation:
PLATBÁNDĂ s.f. 1. (Rar) Fâşie de teren cu flori care mărgineşte despărţiturile unei grădini; peluză de flori. 2. (Metal.) Produs obţinut prin laminare. 3. Traversă, grindă orizontală din piatră; lintou. 4. Mulură plată netedă sau puţin proeminentă. ♦ Arhitravă formând o bandă fără ornamente. [< fr. platebande].
http://dexonline.ro/search.php?cuv=platbanda

sensul si in franceza este de "fasie plata" in ceea ce priveste metalul cred ca trebuie mers cu "laminatul"

exemple:
http://www.premiumsteelsales.com/cold_rolled_sheet.html

http://www.irsteel.com/standardes/bars_shapes.htm



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: multumesc!