KudoZ home » Romanian to English » Ships, Sailing, Maritime

barele sistemului de distribuţie

English translation: distribution system bars


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:barele sistemului de distribuţie
English translation:distribution system bars
Entered by: Irina Lazarescu

13:22 Jul 9, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / distribution system poles? Nu stiu care cuvant ar fi mai potrivit pt "bară"
Romanian term or phrase: barele sistemului de distribuţie
Protectia prin punere la masa
Barele sistemului de distributie 380V si 220V vor fi prevazute cu echipament de supraveghere si alarma punere la masa.
mara_cojocaru
Romania
distribution system bars
Explanation:
Nu este electrica navala punctul meu forte, dar am mai tradus si documentatie de parte electrica.
Iar la "bars " nu a obiectat niciun armator!
Selected response from:

Irina Lazarescu
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Distribution System Busbars/Bus-barsCristian Nicolaescu
5 +2distribution system bars
Irina Lazarescu


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
distribution system bars


Explanation:
Nu este electrica navala punctul meu forte, dar am mai tradus si documentatie de parte electrica.
Iar la "bars " nu a obiectat niciun armator!


    Reference: http://analogdesign.wordpress.com/2008/03/15/network-protect...
Irina Lazarescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
multumesc!
Notes to answerer
Asker: multumesc, sper sa fie OK asa...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marinela Sandoval
13 hrs

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Distribution System Busbars/Bus-bars


Explanation:
http://www.google.ro/search?hl=ro&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-07-09 16:48:44 GMT)
--------------------------------------------------

bus-bars sunt bare colectoare. in acest context este recomandabil sa se scrie bus-bars/busbars decat simplu bars

http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium/autonomyTermium.pl?s3rv5...

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: multumesc, nu mi-e prea clar ce sunt bus-bars... Poate mai bine scriu pur si simplu bars...nu ma pricep la partea electrica!

Asker: multumesc inca o data pt lamuriri!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: busbars = A low-impedance conductor to which several electric circuits can be separately connected. conform GDT
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
15 hrs