KudoZ home » Romanian to English » Tech/Engineering

goblen

English translation: Gobelin (tapestry)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:goblen
English translation:Gobelin (tapestry)
Entered by: Elvira Stoianov

15:52 Mar 19, 2002
Romanian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Romanian term or phrase: goblen
Lucrez goblen.
silviu
Gobelin (tapestry)
Explanation:
tapestry este optional
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Gobelin (tapestry)
Elvira Stoianov
4 +1GobelinZoya ayoz
4 +1petit point
corin


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Gobelin (tapestry)


Explanation:
tapestry este optional

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 339
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ionut Sandu
5 mins

agree  Zoya ayoz
38 mins

agree  Red Cat Studios
1 hr

agree  Mirona Ciocirlie
2 days22 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
petit point


Explanation:
petit point = embroidery done on a canvas backing and resembling woven tapestry. (Webster's)

It seems that "petit point" may be more common than "Gobelin".

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirona Ciocirlie
2 days22 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Gobelin


Explanation:
sau "embroidery", depinde de context. "Gobelin" in engleza se refera la tapiserii in stilul celor produse de atelierele "Gobelin" la Paris, in tehnica "petit point" sau "gros point". Daca nu gresesc, in limba romana termenul "goblen" este folosit de multe ori intr-un sens mai larg si in limba de zi cu zi se poate referi la diverse tipuri de broderie, de ex. cruciulite ("cross stitch" in engleza). In acest caz "gobelin" in engleza nu se potriveste.

Zoya ayoz
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Dorobantu
2 days19 hrs