KudoZ home » Romanian to English » Tech/Engineering

nisipuri preponderent medii si mari

English translation: mainly medium and coarse-grained sandy gravels


06:57 Mar 28, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering / constructii
Romanian term or phrase: nisipuri preponderent medii si mari
Complexul pietrisurilor: pietrisuri cu nisipuri preponderent medii si mari.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
English translation:mainly medium and coarse-grained sandy gravels
Explanation:
pietrisuri cu nisipuri = sandy gravels
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2mainly medium and coarse-grained sandy gravels
costinro
5containing mainly medium-size and large sand particles
Elvira Stoianov


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
containing mainly medium-size and large sand particles


Explanation:
aici este vorba despre granulatia nisipului, in mod cert

granulatie fina se poate spune fin-grained, dar la granule de nisip dict. specifica sand particles.


Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 339

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mainly medium and coarse-grained sandy gravels


Explanation:
pietrisuri cu nisipuri = sandy gravels

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs
  -> Multumesc, Cristina.

agree  Anca Nitu
6 hrs
  -> Multyumesc, Amca.

neutral  Elvira Stoianov: dar este nisip cu pietris, nu? sau inteleg eu gresit? pietris cu nisip e altceva, dupa parerea mea, dar poate ma insel
6 days
  -> Compelxul pietrisurilor, constand din pietrisuri (amestecate) cu nisipuri etc. :)