KudoZ home » Romanian to English » Tech/Engineering

regimul adancimilor

English translation: level of depths/depth range


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:regimul adancimilor
English translation:level of depths/depth range
Entered by: Lavinia Pirlog

11:43 Mar 28, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / metrou
Romanian term or phrase: regimul adancimilor
Regimul adancimilor lucrarilor Magistralei 2: este o constructie subterana de adancime medie.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
level of depths
Explanation:
cred ca acesta este sensul, nu regim (condition, regim, status etc.)
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2level of depths
Andrei Albu
5depth range
asco


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
level of depths


Explanation:
cred ca acesta este sensul, nu regim (condition, regim, status etc.)

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1111

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: condition as spune eu
4 hrs

agree  asco
21 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
depth range


Explanation:
depth range: middle

optional, doar o alta varianta, fata de cea a lui Andrei, care e OK (si varianta si Andrei :)



asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 221