KudoZ home » Romanian to English » Tech/Engineering

daca problema poate fi considerata inchisa sau nu

English translation: whether the issue may be deemed as settled


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:daca problema poate fi considerata inchisa sau nu
English translation:whether the issue may be deemed as settled
Entered by: Cristian Nicolaescu

10:43 May 27, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Romanian term or phrase: daca problema poate fi considerata inchisa sau nu
X nu a fost informat oficial daca problema poate fi considerata inchisa sau nu.
Cristian Nicolaescu
whether the issue may be deemed as closed/settled
Explanation:
Whether implica da sau nu. Cat despre "problem" si "consider" eu prefer termenii mai putin ambigui (din cauza de polisemie).
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
Multumesc. Raspunsul mi s-a parut cel mai aproape de contextul meu.
Desigur si ceilalti traducatori au raspuns corect si le multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2whether the issue may be deemed as closed/settled
costinro
4 +1whether or not the problem can be considered as closed/solved
Endre Both
3if the case was dismissed or not
Elvira Stoianov


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
if the case was dismissed or not


Explanation:
o varianta de pornire

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 339

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
whether or not the problem can be considered as closed/solved


Explanation:
...seems quite straightforward to me.

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 59

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hezy Mor: Da! Pare destul de simplu. Cred ca se poate renunta la "as".
1 hr
  -> Sure, a matter of taste :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
whether the issue may be deemed as closed/settled


Explanation:
Whether implica da sau nu. Cat despre "problem" si "consider" eu prefer termenii mai putin ambigui (din cauza de polisemie).

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 99
Grading comment
Multumesc. Raspunsul mi s-a parut cel mai aproape de contextul meu.
Desigur si ceilalti traducatori au raspuns corect si le multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs
  -> Multumesc.

agree  Anca Nitu
4 hrs
  -> Multumesc.