KudoZ home » Romanian to English » Tech/Engineering

cofraje

English translation: wooden shuttering


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:cofraj de lemn
English translation:wooden shuttering
Entered by: Cristian Nicolaescu

17:13 May 27, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Romanian term or phrase: cofraje
Am aflat de cererea dvs. de oferta din anunturile de afaceri ale Camerei de Comert din Bucuresti, al carui membru este si societatea noastra.

Am dori sa aprofundam informatiile cerute privind cofrajele de lemn pentru europaleti cu unele detalii :

- dimensiunii – cofrag, balamale, bolturi.
- Desene cu dimensiuni si foto.
- Grosime scandura (20-25).
- Lemn : brad sau fag
- Cantitate de livrare
- Pretul oferit pentru diferite dimensiuni.
- Conditia de livrare : ex work.
- Posibilitatea de plata : 30% avans.
- Posibilitatea de colaborare.
- Schimb produse cu utilaje second hand

Putem coresponda in limba engleza sau de preferat limba franceza.

Cu stima,

Stelian Pantazescu
stelian pantazescu
wooden shuttering
Explanation:
Folosit mai ales in constructii, insa cred ca se aplica si in cazul de fata.
Sau
"timber shuttering"
"wooden framework/casing"
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wooden shutteringCristian Nicolaescu
4 +1wooden casing sau wooden framingAnca Nitu
4 +1wood shoring
Elvira Stoianov


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wood shoring


Explanation:
conform dict tehn. ro-en

in sfarsit o persoana care ne da suficient context ;-)

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 339

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile Ros
54 mins

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wooden casing sau wooden framing


Explanation:
shoring se foloseste mai mult in minerit
uite:
http://www.pbm.com/oly/tag/Manual/Mining_$5b1700$5d.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 14:24:59 (GMT)
--------------------------------------------------

merge si

wooden formwork

( oricit de ciudat ar suna)
citez din Collins English:
formwork
= an arrangement of wooden boards, bolts, etc., used to shape reinforced concrete while it is setting

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Matei
9 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wooden shuttering


Explanation:
Folosit mai ales in constructii, insa cred ca se aplica si in cazul de fata.
Sau
"timber shuttering"
"wooden framework/casing"


Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 414
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irene S.
14 hrs
  -> multumesc

agree  Maria Diaconu: cred că askerul dorea traducerea întregului paragraf, dar ar trebui să se mulţumească cu atât
924 days
  -> multumesc; da, probabil, dar n-am "muscat"